Hayatın ne kadar acımasız olduğunu 7 yaşımda iken öğrendim. Okuldan eve gelmiştim. Annem ağlıyordu. Meğersem babam kalp krizi geçirmiş. Onu kurtaramadılar. Hersey çok sıradandı. Annem avukatı, bu sayede maddi durumumuz çok iyiydi ama benim hiç arkadaşım yoktu. Hersey liseye başlayınca daha da boka sardı. Eşcinsel olduğum için zorbaların birinci hedefi oldum. Her günüm berbat geçiyordu.
Bir gün Annem taşincagimiz söyledi.
Sevinmişti, belki bir arkadaşım olurdu, belki hayatımı düzeltmek için bi şansım olurdu.Yeni evimize taşındık, ben odama çıktım ve eşyalarımı yerleştirmeye başladım.
Kapı çaldı, annem gidip kapıyı açtı.
Kısa saçlı güzel bir kadın karşımda duruyordu.
"Selam ben sizin karşı komşunuzum."Kadın elinde bir tabak yemek ile duruyordu.
Annem:
Ah merhaba benim ismim Jane.Bayan Yuri:
Bende Yuri,yemek getirmiştim.Elindeki yemek tabağını anneme uzattı.
Annem kadını içeri aldı.Bayan Yuri:
Eviniz çok güzelmiş.Jane:
Ev biraz karışık kusura bakmayın.Bayan Yuri:
Sorun değil yardım lazım mı?Jane:
Oh hayır teşekkürler.Merdivenlerin ondan annemleri izlerken annem bana seslendi.
Alt katta indim.
Bayan Yuri:
Selam canım.Annem:
Bu benim oğlum Karl.Bayan Yuri:
Oh ben sizi kardeş sandım. Kaç yaşında?Karl:
16 yaşındayım.Bayan Yuri:
Benim sesinle yaşıt bir oğlum var.Annem 17 yaşındayken hamile kalmıştı.
Bu yüzden herkes bizi kardeş sanıyordu.Annem ile Bayan Yuri biraz sohbet ettikten sonra Bayan Yuri evine gitti. Bende Bayan Yuri'nin getirdiği yemeği yedim ve yattım. Çünkü yarın okuldaki ilk günümdü.
Sabah 07.45 uyandım. Üzerime favori pembe Saylor Moon kazağımı giyidim. Çantamı aldım ve arabay bindim. Annem beni okulun önünde indirdi.
Jane:
Tatlım, seni müdürün odasına kadar göturmemi istermisin?Karl:
Hayir anne, gerek yok.Arabadan indim. Ve okula doğru yol aldım.
Müdürün odasında bir çocuk vardı.Mudur:
Sen Karl Jacobs olmalısın.Karl:
Evet efendim.Müdür:
George Karl'a okulu göster, ve ona yoldaşlık et.George:
Tamamdır hocam.George ile müdürün odasından çıktık.
Biraz gezdikten sonraGeorge:
Bu senin dolabın, burasinda sınıfın.Sınıftan içeri girdim. Boş bir sıraya oturdum. Defterimde karalamalar yaparken karşıma biri geldi. İri yapılı biriydi.
?
Selam ezik,dedi.Cevap vermedim. Eski okulumdan bunlara alışkınım. Ama cevap vermemem onu daha da kızdırdı.
?:
Karl Jacobs değil mi?Karalama yaptığım defteri aldı.
Karl:
Onu geri ver!?
Vermezsem ne yaparsın yeni çocuk.Defterim yere attı ve üzerine bastı.
Aşırı sinir oldum.Nick:
Bak benim ismim Nick ve bunu akıllinda tut.Hoca geldiği için yerine geçti.
Birkaç ders sonra yanıma geldi.Nick:
Kalk buradan.Karl:
Niye?X:
Sana kalkmanı söyledi.Karl:
Ama burasi benim yerim.Nick:
Ama artık benim kalkmazsan kötü olur.Hayatımda birçok Orosup zorba ile uğraştım ama hiç biri bunun kadar sinir bozucu değildi.
Ona karşılık vermeyince çok sinirlendi.Nick Karl'a vuracakken kapıdaki nöbetçi öğretmen ona seslendi.
Nick:
Sen öldün JacobsHocanın yanına gitti. Bende derse girdim.
O gün birdaha Nick'i görmedim.
4. derste Rehberlik hocası beni çağırdı.Rehberilik öğretmen:
Karl okul bir kulübüne katılman lazım.Okul kulüplerini sevmezdim ama zorunluydu.
Karl:
Resim kulübü.Rehberilik hocasi:
Tama cuma günü ve boş derslerde oraya gidebilirsin.Tesekur edip çıktım.
Sırama döndüm. Yanıma iki kiz geldi.
?
Selam, kazağına bayıldım. Saylor Moon sever misin?Karl:
Evet sen?Kitty:
Evet , bu arada ben kitty buda Tara kız arkadaşım, sende Karl olmasın.Karl:
EvetTara:
Nick çok sinir bozucu değil mi?Karl:
Evet, çok.Kitty:
Biliriz arkadaşları bize sürekli eşcinsel olduğumuz için zorbalık yapıyor. Tam bir pislikler.Bu iki kizla konuşmaya başladık.
Sonradan öğrendim ki bu kitty dene kız resim kulübün başkanı olmuş. Sanırım arkadaşlar edinmeye başlamıştım.Okul çıkışında Kitty, Tara,George ve birkaç kişi ile çıktık. İleride annemi gördüm.
Bana el saladı.Gruptan bi çocuk:
Şu sexy kadına da bir bakın Karl o kadın ablan falan mı?Karl:
Şey aslında o benim annemKitty:
Aşırı havalı bir annen var Karl.Annemin yanına gittim ve arabaya bindim.
Jane:
Selam tatlım. Günü nasıl geçti.Karl;
Iyidi.Jane:
Okulda hiç sexy erkek varmı?Karl:
Anne! Biliyorum, hem sexy oldugun nasıl anliycamJane:
Adamı görür görmez, Ah keşke bu adam benimle sex yapsa diyeceksin. Yani ben baban ile ilgili böyle düşündüm.Karl:
Anne! Kimseyle sex yapmiyicam.Jane:
Bende öyle diyordum.Annem çok erken hamile kalmıştı. Aslında annem beni hep özgür yetistidi. Ne alkol içmeme ne de sevismeme kızar. Gerçi ben bunların hiç birini yapmadım.
Ama belki bu okul daha aksiyonlu olabilir....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat acımasız/Karlnap
RomanceYeni bir okula gelen Karl zorbalık görmemeyi umar ama işler beklediği gibi gitmez. Küfür. +18 Madde kullanımı İceriri. (Final yaptı ama arda bonus bölüm ve ara sahneler atıyorum)