Chapter I - Introduction

9.3K 54 2
                                    

Nama aku Eiman. Aku ada satu rahsia, yg takda siapa pun tau. Even kawan rapat pun. Sampai lah aku jumpa dgn sorang girl ni. Sweet je, comel, malu2. A bit pendiam kalau tak kenal.

Shahfina.

Shahfina ni kawan satu batch dekat tempat kerja kami. Masa tu kami baru lepas grad, and buat part time dekat satu tempat pameran. Dia simple je orangnya. Selalu pakai oversize t-shirt or hoodie tudung bawal, skinny jeans and chubby sikit. Tak nampak sexy or anything pun. But for me she looks sweet and cute. Memang taste aku lah jugak chubby ni. And the way she smiles.. meltingggg.

Mula-mula tegur macam tu je. Sebab schedule tak sama, and jarang jumpa. Sampai lah kitorang ni almost hari2 jumpa and most of the time kerja dekat work station yang sama.

Once dah kenal, memang kami sama-sama sekepala. Bergurau, berlawak memang tak ingat pasal orang lain dah. Kitorang pulak memang jenis ikut kepala sendiri. Seronok bila dapat jadual sama dengan dia.

Day by day, kitorang punya rapat ni, sampai ada yg ingat kitorang ada relationship. Mana-mana kitorang pergi mesti berdua. Lunch time, balik ke. Even though we both going back to different ways. Sampai gitu lah rapatnya. And selalu jugak share our secrets and personal life.

Well berbalik pada awal tadi. Apa benda rahsia yg aku simpan sorang2, takut nak bagitau tu?

Femdom. And other fetishes.

Mistress ShahfinaWhere stories live. Discover now