"Omg Shahfina awk swallow all of it ke?!", Tanya aku agak cemas. Sebabnya aku takut dia terpaksa swallow sebab aku tak sempat carik anything for her to spit it out, and aku main pancut je dalam mulut dia.
But it really sloppy towards the end, Ada sikit kena dekat seluar aku, and Ada sikit terkena tudung hitam Shahfina. Aku takut kantoi je kalau org nampak. Both color is black. Memang lagi ketara kalau dah kering.
Shahfina just duduk lama dekat kerusi tu, aku risau dia marah ke apa. Tak lama lepas tu, dia senyum. "Thanks awk, I had fun." Aku time tu 50-50, happy ye risau pun ye. Shahfina bangun dari tempat duduk, betulkan apa yg patut before heading out to her station sebab dah nak start shift. Before she heads out, suddenly she came to me and making out for a short while then terus blah. Macam turn on pulak she kissed me with the same mouth that I had came.
Lepas tu aku sorang-sorang dekat station, tapi fikiran melayang pasal tadi. To be honest aku risau gila kot Shahfina marah, benci or even worst ruined our friendship. So aku terus WhatsApp dia cakap sorry and all that, tanya dia okay ke tak semua. Takda reply.
Bila jadi something and that person tak reply, perasaan tu tak best ye kawan-kawan. Macam masa dah berhenti. Tersangat lah lama.
Like half an hour baru aku dapat reply.
"Sorry awk, org busy gila tadi. Ada group suddenly datang. Btw awk Jangan risau okay Eman, org okay. And I don't mind. Although it feels weird at first, but yeah I'll be okay."
Aku rasa serba salah, aku reply cakap sorry lagi and at one point Shahfina annoyed Sebab byk sangat sorry. Haha. Ye lah aku rasa macam dah rogol mulut dia pulak. I've
Time lunch break, aku tak pergi lunch, aku pergi station Shahfina bertugas, but aku lega sikit Sebab dia happy nampak aku and senyum, buat lawak. Then bila dia sorang, aku tanya dia lagi sekali Betul ke dia okay.
"Ye la gile org okay la! Risau sangat.", Shahfina annoyed tapi gelak-gelak.
"Ye la risau Takut awk tak suka ke apa ke, or taknak.", aku ckp dekat dia.
Dekat station dia ada satu bilik macam store, out of people sight, situ la tempat staff duduk or rest for awhile kalau jaga situ. Shahfina duduk dekat kerusi tu, aku berdiri depan dia just nak make sure she's okay with all these.
Tiba-tiba Shahfina usap my cock from the outside, on the pants.
"Nakal eh ni, byk betul bagi dekat org.", sambil Shahfina cakap tu dia usap slow slow. And as you know I got hard. Shahfina senyum but still stroke it slowly.
"Habis dah kena sikit seluar awk, lepas ni pergi cuci, kantoi nanti.", Shahfina bagitau aku tapi tangan tak lepas darı situ.
"Ye... kejap lagi org basuh...", aku ckp sambil suara macam terketar Sebab kena stroke and feels good.
Then ada org datang pulak, so Shahfina terus bangun tapi dia suruh aku duduk dulu dekat kerusi tu. Aku pun duduk sambil tengok dia berborak dgn visitors. Sambil-sambil tu aku usha her booty, boleh nampak that sexy shape Sebab dia pakai skinny jeans. Geram aku tengok.
After visitors takda, dia macam tau aku usha her booty, sengaja dia undur ke belakang sikit rapat dengan aku. Aku terus grab her ass, rubbing it and grab it gently, picit-picit. Shahfina tak halang, dia just biar. Sesekali kalau line clear aku kiss her sexy ass. Even masih berbalut dengan seluar dia, masih lagi sexy bagi aku.
Aku tak tahan with her sexy ass, aku berdiri belakang dia, terus aku masukkan tangan dalam seluar dia, so that I can grab her ass more. Shahfina macam a bit terkejut but she didn't avoid it, in fact she let it flow.
Aku dapat rasa her sexy ass, wearing sexy panties. Sebab dapat rasa corak lace with my hands. Ada few times our colleagues pass by, borak-borak, but tangan akü still dalam seluar dia, grabbing her ass gently. Power jugak laa aku sebab they didn't suspect anything. Cewah.
Kadang-kadang aku sengaja main dgn alur dia tu, Shahfina dia diam je tapi aku boleh dengar nafas dia agak laju dan kuat. Kalau Betul line clear, tangan Shahfina pulak yg akan stroke my cock slowly.
Rasa macam nak pancut je lagi but tempat tu too risky, senang kantoi kalau tak pandai sorok. And orang ramai lalu lalang.
Masa break aku pun dah habis. Aku sempat grab and smack her ass for the last time before back to my station.
"Tunggu laa awak balik nanti!", Shahfina cakap dekat aku. Aku gelak, jelir lidah dekat dia then chow.
One thing for sure, we were still the same as before, maybe even more? Since she already got to taste my own cum.
All I can say I'm the most lucky person right now!
YOU ARE READING
Mistress Shahfina
RomanceBased on true event. Mungkin Ada certain parts Yang tambah-tambah sikit. All the names are made up/changed from real name. Cerita pasal dua orang kawan sekerja, unexpectedly with deepest darkest secret, and how the once was a shy girl, turned into...