Sejak lepas "insiden" berlaku dekat tempat kerja, aku kadang-kadang tanya dia few times, dia okay ke. I mean ye lah, swallow habis pulak kan.
"Shahfina, awak okay ke haritu swallow..? Risau sebab org tak sempat nak pull out..", aku wahsap dia.
"Okayyyy je laa awk! Hishhh! Risau sangat. Gigit karang!", balas Shahfina, aku tau dia tak marah or rimas, boleh imagine nada annoyed dia tu. Aku memang suka buat annoyed. Haha.
"Haha yes gigit please! How's the taste..?", aku tanya balik curious.
"Hmm.. Kinda sweet and salty a bit at the same time. Big Gulp! 👅", Shahfina reply selamba.
"OMG really? I thought rasa pelik or tak best or anything but that!", aku reply macam agak terkejut dia cakap gitu.
"Nope, taste good for me. Hehehe!", Shahfina reply.
"Boleh next time org cum lagi inside your mouth. Haha!", saja aku bergurau dengan dia.
"Yessssss! Yes please! I want it!", Shahfina reply excited.
Oh my.. tak expect aku dia reply macam tu. Tapi at the same time buat aku excited, berdebar and of course, slowly getting hard. The image of gadis bertudung bawal, senyuman nakal, on her knees, sucking my private part, and cum inside her mouth.. Made me so horny!
Aku terus bukak phone, tengok gambar-gambar yang pernah Shahfina hantar dekat aku dan yang aku sendiri snap. Aku dah save dekat dalam satu folder. Senang la sikit nak scroll. Takda la karang nanti potong stim pulak en. Haha. Gambar dia pakai gloves, pakai stockings, pantyhose, with and without tudung.
Shahfina pun dah macam makin berani hantar gambar dia free hair, or topless. Kadang aku request nak gambar armpit dia. Hehe. Dia pun tau aku ada fetish macam tu, sometimes lepas dia jogging ke working out, dia hantar gambar dia tengah drench in sweats, pakai sports bra. Macam-macam posing aku akan dapat. Dia pun suka tease aku. Aku pun secara tak sengaja makin berani hantar gambar private part aku.
Aku suka tease dia kasi gambar aku pakai boxer, tapi tengah rock hard. Sambil tu aku pegang macam tengah masturbate. Bila dah start hantar gambar camtu, memang mostly sexting all the way. Shahfina pun mostly akan hantar gambar dia naked, tapi ada gloves and stockings or pantyhose. Masa sexting memang selalu Shahfina yang banyak suruh aku buat, giving orders. Aku okay je sebab memang aku suka macam tu.
"Best la sexting dengan awk, macam real. Hehe.", aku bagitau Shahfina.
"I know, rasa best bila suruh awk buat macam2! I definitely gonna do the same if we have our session.", Shahfina reply.
"Awk memang, ada that 'Mistress' vibe.", saja aku try cucuk.
"Hmmm maybeeeee. Made me turned on actually. Hehe.", Shahfina replied.
"Can I be your slave, your pet, your dog, Mistress Shahfina..? I'll do anything you ask me to do, as long as you're my Mistress.", aku gamble tanya dia macam tu.
10 minit berlalu tanpa dapat reply wahsap apa-apa dari Shahfina, aku anggap dia memang ditch or bail aku lah. Ye lah macam mengarut je kan. Aku pun redhoooo je. Terasa 10 minit paling lama dalam hidup. Haha.
"Yes! My Slave Eiman! Thought you never ask. 😊", Shahfina reply lepas 10 minit. Aku punya happy and excited tak tercakap.
So this is official. I am officially Mistress Shahfina's slave. And Shahfina is officially my Mistress.
"Thank you Mistress Shahfina! I am so happy! *kneel down and kiss your nylon feet.", aku reply dekat wahsap Shahfina. Terus aku imagine aku buat benda tu depan-depan dia. Kami kalau sexting macam tu, akan ada symbol * untuk tunjuk our action. Haha.
"Lick it slave, kiss my warm and sweaty nylon feet. Show me that you're worthy to be my slave!", Shahfina reply macam ni dengan gambar dia pakai pantyhose, angle dari bawah sambil dia tunjuk feet dia. Memang kalau tengok gambar tu, seolah macam kau memang ada bawah kaki dia. Entah bila dia pakai pantyhose tu entah. Aku terus dapat terbayang her sexy feet scents. Terasa nak buat muka aku jadi foot stools untuk dia.
Sambil wahsap sambil aku stroke my rock hard cock. Mostly Kalau sexting dengan Shahfina, kami akan guna English words , macam lagi sexy. Kadang bahasa melayu macam Pelik. Haha. Sorry kalau ada yg tak setuju, but this is personal preference. So kalau lepas ni banyak English tu sorry la ye walaupun broken.
"I am so effing hard right now! I wanna cum Mistress Shahfina!", sambil tu aku bagi dia video private part aku sambil masturbating.
"In your dreams slave. No cum for you tonight. Edge for me, edge your pathetic little cock for me, you dog!", Shahfina replied. Cara dia reply tu buat aku lagi turned on. Aku boleh imagine Cara dia cakap depan-depan. Memang buat aku lagi berderau dan berdenyut. Kalau ikutkan boleh je aku terus pancut, bukan dia tau pun. Tapi entah kenapa aku macam kena pukau. Aku pun edging je sambil sexting dengan dia. Dia suruh laju aku laju, dia suruh slow aku slow.
Selepas lebih 30 minit sexting sambil edging, aku memang dah tak tahan sangat dah. Tapi Shahfina macam tau-tau.
"No cum for you tonight slave! Just edge for me. I'm going to sleep. See you tomorrow, Slave Eiman, my pathetic pet! 😊", Shahfina wahsap macam tu. Walaupun bunyi macam harsh, maybe sebab aku memang submissive untuk dia, rasa turned on sangat and aku happy. Dalam masa yang sama kecewa sebab tak dapat cum. Haha.
So now I'm officially a slave to my Mistress Shahfina.
YOU ARE READING
Mistress Shahfina
RomanceBased on true event. Mungkin Ada certain parts Yang tambah-tambah sikit. All the names are made up/changed from real name. Cerita pasal dua orang kawan sekerja, unexpectedly with deepest darkest secret, and how the once was a shy girl, turned into...