Chapter XIII - Short Getaway Pt. 1

2.1K 19 7
                                    

Dekat tempat kerja almost most of the time kami akan borak pasal this short getaway. Kami plan nak pi Melaka, and check in boutique hotel area Jonker Walk. Since dekat situ macam tourist spots, maybe kurang sikit la kot kena report or anything.

Si Shahfina ni pulak, makin kerap and pandai tease aku. Almost every time pergi kerja dia akan pakai pantyhose, but under her skinny jeans lah. Takkan laa pakai pantyhose je kan pergi kerja. Haha.

Kadang-kadang dia share gambar, sikit je dia tunjuk underneath her socks

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kadang-kadang dia share gambar, sikit je dia tunjuk underneath her socks. Geram je aku rasa nak pergi dekat dia, bukak kasut and sniff her pantyhose feet. Ada sekali kitorang lepak dekat kedai buku during our break time, and just bersila atas lantai situ, belek-belek buku, Shahfina sengaja tarik sikit jeans dia naik atas, nampak pantyhose hitam sikit, covered dgn socks and kasut dia. Lepas tu dia buat 'shoeplay'. Dangling kan kasut dia kasi nampak tumit dia.

"Shahfina! Jangan laa buat camni." Aku bagitau dekat dia.

"Buat apa? Org tak buat apa pun." Shahfina cakap sambil senyum sinis.

"Saja eh nak buat org turn on dekat public ni." Time ni mmg aku rasa my cock are slowly getting hard.

Shahfina senyum je tgk then sambung baca buku Macam takda benda jadi.

Aku tak tahan, aku just take off one of her shoes tu, and sniff it a bit. Best. Scents. EVER! Nasib baik tempat kami duduk tu Macam takda org sangat. Aku pun sniff tapi macam acah-acah tgk her puma sneakers tu. Takda la kantoi Kalau org nampak ke apa. She's been wearing it for few hours, boleh rasa the warmth of it.

Then aku take off her socks, nampak lah feet dia covered with sheer black nylon pantyhose. Nampak sexy. You can see her toes underneath the nylons. Ikutkan nak je aku sniff dekat situ jugak but too public. Kantoi nanti susah. So aku just pegang her feet, and massage it for awhile. Since dia pakai 2 layers, it makes her feet extra warm and sweaty. But believe me, tak bau busuk pun. Entah tak tau macam mana ckp. Her scents is so addictive to me.

At this point I can feel my cock are fully erected, twitching and a bit wet from pre cum. She really knows how to tease me. I can't do anything to sniff it. She just smiled and enjoyed my massage.

Tiber habis waktu break, aku pakaikan balik her socks and before I put on her shoe, I sniffed it for one last time. Again, she just smirked seeing me doing that. Macam dia dah pukau aku.

"Thanks awk, wait for our short getaway okay?", dia pun tarik aku untuk pergi dari situ. Nasib baik aku pakai seluar hitam, takda ar kantoi tgh ada boner.

Tibalah hari yang dinantikan. Our short getaway. Pagi tu aku ambik dia dekat LRT, aku drive untuk pergi ke sana. Tengah tunggu dekat station dalam 5-10 mins camtu, aku nampak dia. Dia pakai tudung bawal, baju kemeja labuh, skinny jeans and heels. No gloves. Open toe Heels yang dia beli masa aku teman dia haritu. Nampak feminine sangat. Selalu asyik tengok dia pakai sneakers je.

Sebabkan dia pakai heels, kaki dia nampak extra shape. Nampak sexy with the black skinny jeans. Something like this.

Dia masuk kereta aku cheerful

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dia masuk kereta aku cheerful. Aku tengok heels dia, nampak dia pakai the same sheer black pantyhose.

"Apa tengok-tengok?", tanya Shahfina dgn nada garang tapi gurauan dia.

"Tengok awak laa, first time dapat nampak awak pakai heels ni. Annnnndd ada pantyhose. Sexy!". Time ni aku dah start turn on. Aku usap-usap peha dia.

"Gedik! Jangan macam-macam eh!", Shahfina cubit manja aku tapi biar je aku usap dia. Kitorang terus gerak dari situ.

"I got some bad news". Shahfina tiba-tiba cakap.

Aahh Sudah apa pulak bad news dia ni. Aku terus rasa nervous. Takkan dia nak kensel kot this trip.

"Apa dia? Awak changed your mind ke? Nak cancel this trip?", aku tanya dia. Hotel dah booking. Rugi lah kalau kensel eventho untuk satu malam je.

"Eh tak. Taknak kensel, I want to go with you. But.."

Eh dia ni buat saspen pulak. Dah masuk Highway ni. Macam2 aku pikir dalam kepala otak aku. Aku diam je biar dia sambung sendiri ayat dia.

"I'm on my first day period.."

Whaaaaaattttt?

Mistress ShahfinaWhere stories live. Discover now