II

129 26 41
                                    

melodilerdesakliyim: Tanışıyor muyuz?

notalardahuzurum: Hayır, ama tanışsak çok güzel olurdu.

notalardahuzurum: Rüya gibi bir şey.

melodilerdesakliyim: Peki neden bana 'melodi' diyorsun?

melodilerdesakliyim: İsmimin Melodi olmamasına rağmen çok emin bir şekilde yazmışsın da.

notalardahuzurum: Çünkü çaldığın sololar kulağa hoş geliyor, ismini de bilmediğim için nasıl hitap etmem gerektiğini bilemedim.

notalardahuzurum: Rahatsız ettiysem eğer tekrardan özür dilerim.

melodilerdesakliyim: Hayır etmedin, ve teşekkür ederim.

melodilerdesakliyim: Beni yorumladığına göre senin de müzik bilgin var sanırım?

melodilerdesakliyim: Herhangi bir müzik aleti çalıyor musun?

notalardahuzurum: 16 yıldır piyano çalıyorum.

melodilerdesakliyim: YUH!

notalardahuzurum: bcnzmxbcnmxzb

notalardahuzurum: Merak etme, yaşlı değilim. Sadece küçük yaşta başladım.

melodilerdesakliyim: Göbek bağını kestikten sonra piyano taburesine oturdun herhalde.

notalardahuzurum: Yani, öyle de diyebiliriz.

melodilerdesakliyim: Maşallah. (iletilmedi)

melodilerdesakliyim: Ee? 16 yıllık eğitimin boşuna değildir herhalde?

melodilerdesakliyim: Herhangi bir grupta çalıyor musun?

notalardahuzurum: Biraz daha kendim hakkında bilgi verirsem beni bulman çok uzun sürmeyecek.

notalardahuzurum: O yüzden bu soruya cevap vermeyeceğim melodi. (01.03)

melodilerdesakliyim: Paşama bak! gel melodi de ama adını söyleme. Ben nasıl sesleneyim sana! Emmioğlu mu diyeyim? (iletilmedi)

melodilerdesakliyim: Mızıkçı. (01.08)

melodilerdesakliyim: Ben de sana bare diyeceğim o zaman.

notalardahuzurum: ZMNXCZXBCBCNZ

notalardahuzurum: O nedenmiş?

melodilerdesakliyim: Çünkü bare basmayı öğrenene kadar canım çıkmıştı, tüm tellere düzgün basarken.

melodilerdesakliyim: Sizi de tanıyana kadar canımız çıkacak gibi Mr. Bare.

iletildi.

serenade' -texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin