---
melodilerdesakliyim: Bütün reels kısmım Taylor Swift konserinde Love Story çalarken evlenme teklifi eden çiftlerle doldu... Ben de dedim ki neden yeni cover olarak Love Story çalmıyorum?
saregkr: ASKİMMM <3
nslhnmervesn: iki manzara görüyorum fotoğrafta
xuserx13tstet: SONUNDA!!!
Fotoğrafı paylaştım ve bazı yorumlara cevap verdikten sonra kenarıya koyup şarkı üzerinde pratik yapmaya başladım. Yks'ye 1 hafta kalmıştı, bu da demek oluyordu ki konservatuar sınavlarına 10 gün kalmıştı.
Yks'ye de girecektim, bu sene mezuna bırakma sebebim geçen sene iki sınava da giremememdi. Ama bu sene, ikisine de girecektim. Eğer konservatuardan kabul almazsam hazırlık okurken tekrar konservatuara hazırlanacaktım.
Coverı çekmek için telefonu elime aldım ve Çınar'ın attığı mesajları gördüm. Artık sadece mesajlaşmıyor, aynı zamanda birbirimize ses kayıtları da atıyorduk. Çınar genelde uyumadan önce bana şarkı söylüyordu ve ben ise kendi bestelediğim ne kadar saçma veya düzgün melodi varsa hepsini ona atıyordum.
notalardahuzurum: Bir ses kaydı gönderdi.
Ses kaydını açtım ve Çınar'ın Love Story'e cover yaptığını fark ettim.
melodilerdesakliyim: ŞAKA MI?
melodilerdesakliyim: Çınar, gönderiyi atalı sadece yarım saat oldu.
notalardahuzurum: Ee?
melodilerdesakliyim: Sen nasıl yarım saat içinde, hem notaları bulup hem de pratik yaptın?
melodilerdesakliyim: Bir de kayıt göndermişsin, ben kayıt gönderirken en az 5 kere aynı şeyi kaydediyorum.
notalardahuzurum: Yavrum biz bu sektöre yeni gelmedik.
melodilerdesakliyim: Tövbe tövbe, çocuğun içine cin kaçtı sanırım. (iletilmedi)
melodilerdesakliyim: Çınar?
notalardahuzurum: Gülüm?
melodilerdesakliyim: Sakin ol Polat Alemdar, Çınar'a telefonunu geri ver lütfen.
notalardahuzurum: SHSLDNŞDNSŞDK
notalardahuzurum: Şakaydı. Sadece tepkini merak etmiştim.
melodilerdesakliyim: Gülüm veya yavrum nereden çıktı? hani melodi güzeliydim?
Konuşmaya başladığımızdan beri Çınar ismimi bilmiyordu. Başlarda merak etse de ben söylememiştim çünkü anonim bir hesaptım, Çınar da engellenmemek için ismini söylemişti zaten.
notalardahuzurum: Sen sadece melodi değil, her şeyin güzelisin.
melodilerdesakliyim: Polat Alemdar hâli daha iyiydi sanki... En azından mesajları kalp krizi geçirtmiyordu. (iletilmedi)
melodilerdesakliyim: Şimdi gitmem ve şarkıyı kaydetmem gerek. Sonra görüşürüz. (19.27)
Yazıyor... (19.27)
Görüldü. (19.32)
Görüldü?
Çınar bana hiç görüldü atmazdı ki?
Sohbetten çıkıp şarkıyı kaydettikten sonra paylaştım. Kızlarla bugün çok az konuştuğumuz için gruba girdim.
Spidy's
Sarecanim: Çocuklar. (20.13)Sarecanim: Grup profili çok güzel olmadı mı ama??
Siz: Kızlar.
Siz: Çınar bana görüldü attı ilk defa.
Mervesum: Yavrum boşver.
Bedikosum: Güzelim, şarjı falan bitmiştir.
Siz: Ama önce yazıyordu.
Siz: Sonra bir anda gitti.
Gulbik: Bedo haklı, bence şarjı bitti.
Betülsum: Çınar görüldü attı diye Ezgi'nin girdiği haller:
Betülsum:
Siz: Ya dalga geçmeyin ya.Bedikosum: BSNSBALSNWDNWŞ
Âlaskim: BVSNWVXWBXS
Gülbik: OXŞWMDİWMXİWMXİWÖX
Siz: Ya Sare nereye gitti iki dakikada
Siz: @Sarecanim Nereye kayboldun velet?
Sarecanim: Birazdan anlatıcam size çok kötü bir şey oldu sanırım.
Siz: Ne oldu güzelim?
Sarecanim: Bilmiyorum.
Sarecanim: Kapı çarptı bakmaya gittim.
Sarecanim: Abim kapının dibinde çökmüş duruyordu onunla konuşuyorum.
Siz: Tamamdır haber verirsin güzelim. (20.19)
iletildi.
---
Şimdiye kadarki en uzun bölüm oldu yavaş yavaş bölümleri uzatmayı düşünüyorum.
Umarım hoşunuza gitmiştir<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
serenade' -texting-
Teen Fictionmelodilerdesakliyim: Peki neden bana 'melodi' diyorsun? melodilerdesakliyim: İsmimin Melodi olmamasına rağmen çok emin bir şekilde yazmışsın da. notalardahuzurum: Çünkü çaldığın sololar kulağa hoş geliyor, ismini de bilmediğim için nasıl hitap etmem...