VI

65 10 16
                                    

Çınarla konuşmaya başlayalı 10 gün  olmuştu.

Gün içerisinde prova yapmadığım saatlerde çoğunlukla onunla konuşuyordum.

Yeni şeyler de öğrenmiştim onunla ilgili. En sevdiği film Örümcek Adam'mış mesela. En çok hangi çifti sevdiğini sorduğumda ise bana Peter ve Gwen demişti.

Ve bugün, bana mektupla yolladığı bestelerden birini almaya gidiyordum.

Kulaklığımı taktım ve Çınar'ın bana yolladığı piyano parçalarından birini açtım. Yol boyunca kafamda attığı parçaya eşlik edebilecek bir solo düşündüm. Ben düşünürken otobüs çoktan PTT'nin önüne gelmişti.

Görevliye ismimi söyleyip mektubu aldım ve Çınar için olan mektubu teslim ettim.

Başta beni telaşlandıran mektup fikri sonradan mantıklı gelmişti. Sonuç olarak ev adresim onda yoktu.

Ben de ona yakın olan şubeyi öğrendim ve ona bir mektup gönderdim. Küçüklüğümden beri gelen bu mektup arkadaşı bulma sevdamı sonunda gerçekleştiriyor olmak beni çok heyecanlandırıyordu.

Oyalanmadan durağa ilerledim ve yaklaşık yarım saat sonra evdeydim. Anahtarı koltuğun üzerine bırakıp Çınar ile olan sohbetimize girdim.

melodilerdesakliyim: Mektubu aldım!

notalardahuzurum: Ee? ne düşünüyorsun bakalım?

melodilerdesakliyim: Henüz açmadım.

notalardahuzurum: Açsana güzel melodim ne duruyorsun?

melodilerdesakliyim: Çınar dur ya heyecanlandım.

melodilerdesakliyim: Aldığım ilk mektup sonuçta çocukluk hayalim gibi bir şey.

melodilerdesakliyim: Açmaya kıyamadım bir an.

notalardahuzurum: Tamam o zaman gel anlaşma yapalım seninle.

notalardahuzurum: Sen bu mektubu aç, ben sana başka mektup göndereyim yarın onu açmaz saklarsın.

melodilerdesakliyim: Anlaştık.

Telefonun ekranını kapatmadan yanıma koydum ve mektubu dikkatli bir şekilde açtım. İçerisinde eski bir hava katmak için kahveyle ıslatıldığını düşündüğüm bir kağıt vardı. Ve kağıdın üzerinde de Melodi güzeli yazıyordu.

Notaları okuyarak bir sonuca varamayacaktım. Piyano konusunda biraz bilgim vardı fakat Çınar bu parça üzerinde gerçekten çok çalışmış gibi duruyordu.

melodilerdesakliyim: Ee?

melodilerdesakliyim: Ben açtım ama şimdi de aklıma şöyle bir şey geldi.

notalardahuzurum: Ne gelmiş güzel aklına?

melodilerdesakliyim: İki dakika yürüme çocuk. Vallahi müzisyen falan demeyeceğim, engelleyeceğim. (iletilmedi)

melodilerdesakliyim: Ben piyano çalmayı bilmiyorum ki nasıl dinleyeceğim bu besteyi?

notalardahuzurum: Ben çalarım sana.

melodilerdesakliyim: Ses kaydı mı atacaksın?

notalardahuzurum: Hayır.

melodilerdesakliyim: Çınarcığım, vahiy mi inecek bu parça bana acaba?

notalardahuzurum: jxiwmdşwmxşs

notalardahuzurum: Hayır, sen Konservatuar sınavları için İstanbul'a geldiğin zaman çalacağım.

notalardahuzurum: Melodi güzeli :)

Görüldü

---

Ah Çınar'ım ah, keşke bir tane sendenim olsa :")

oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! yorumlarınızı okumak gerçekten çok motive ediyor<3

serenade' -texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin