Bitmişti.
Dünden beri telefonumu açmamıştım ve dün sınav çıkışı eve gidip gitar çalmıştım. Benim terapi yöntemim buydu. Ve şimdi, sınavların ikisi de bitmişti. Ama asıl sınav, konservatuar sınavı hâla geçmemişti ve benim derdim zaten konservatuarlaydı.
Eve ilerlerken telefonu açtım çünkü gruptakilere de cevap vermek istiyordum. Her ne kadar inanılması güç de olsa şu an eve valizimi toplamak için gidiyordum. Fırının önünden geçerken tepsideki bütün boyozları aldım çünkü Spidylerle ilk tanıştığımızdan beri onlara sözüm vardı. Eğer bir gün buluşursak beraber boyoz partisi yapacaktık ve ben şimdi sözümü tutmak için İstanbul'a gidiyordum. Elif, Sare, Merve, Gülbahar, Senem ve ben İstanbul'da üniversite okuyacaktık. Gülbahar ile havalimanında buluşup bizimkilerin yanına gidecektik.
Grup mesajlarının fazlalığı karşısında ağzım açık kaldı ve mesajları üstünkörü okuyup sadece etiketlendiğim mesajlara cevap verdim. Aynı zamanda mesajlarını merak ettiğim birisi daha vardı, Çınar.
Mr.Bare: Nasıl geçti sınavın? (dün)
Mr.Bare: Mesajlarım iletilmiyor sanırım, tek tik kaldı. (dün)
Mr.Bare: Sınav stresi olmamak için internetini kapattığını düşüneceğim. (dün)
Mr.Bare: Yarın sabaha kadar beklemek zor olacak melodi güzeli. (dün)
Mr.Bare: Günaydın, umarım sınavın güzel geçer. (07.26)
Mr.Bare: Sınav bitti, mesajlarım hâla iletilmiyor. (13.20)
Mr.Bare: Sonunda. (13.37)
Siz: Sanırım biraz endişelenmişsin... (13.39)
Mr.Bare: Biraz?
Mr.Bare: Ezgi, sınav için kapattım de bana nolur.
Siz: Yo, seni engellemiştim.
Mr.Bare: Ne?!
Siz: ŞXÜWMXŞWMXŞWMXŞSMX
Siz: Şaka yapıyorum, engellesem diğer mesajlarını göremem Çınar.
Siz: Sınav için kapatmıştım evet.
Mr.Bare:
Siz: Ben her şeyde bir numarayım.Mr.Bare: Öylesin.
Mr.Bare: Ee, ne zaman geliyorsun bakalım İstanbul'a?
Siz: Bugün akşam üstü yola çıkacağım.
Mr.Bare: Yani seni görmeme çok az kaldı?
İşte bu konuda emin değildim. Daha önce birbirimizin yüzünü tam olarak görmemiştik. Sesini de duymamıştık. Her ne kadar bir aydan fazla süredir konuşuyor olsak da onu tanımıyordum. Neticede Türkiye'de yaşıyorduk ve bu konularda maalesef ki bazı şeyler ortadaydı.
Mr.Bare: Ezgi?
Siz: Hm?
Mr.Bare: Cevap vermedin de bir şey oldu sandım.
Mr.Bare: İyi misin?
Siz: Evet evet, iyiyim. Biraz düşünüyordum sadece.
Mr.Bare: Seni rahatsız edecek bir şey mi yazdım? Yazdıysam özür dilerim.
Siz: Hayır hayır.
Mr.Bare: Daha önce tanımadıpın bir insanım ben sonuçta, güvenmemen çok normal. Gerilmene hiç gerek yok. Sen ne zaman buluşmak istersen o zaman buluşuruz.
Mr.Bare: Seni herhangi bir konuda arada bırakmak veya zorunda hissettirmek istememiştim, sen teklif edene kadar da bunu sana sormayacağım.
Siz: Bazen nasıl bu kadar anlayışlı olabiliyorsun diye düşünüyorum.
Siz: Senin de kendini bu kadar suçlu hissetmene gerek yok, düşünceli olduğun için teşekkür ederim.
Mr.Bare: Ne demek melodi güzeli :)
Siz: Şimdi gitmem gerek, eve geldim. Sonra görüşürüz.
Mr.Bare: Görüşürüz. (14.02)
Görüldü
Çantamdaki anahtarı çıkartıp kapıyı açtım ve elimdeki bir tepsi boyozu bırakmak için mutfağa yöneldim. Boyozları düzgün bir şekilde kaba koyduktan sonra odama geçip bavulumu hazırlamaya koyuldum.
Siz: Kızlar.
Siz: Ben şimdi ne alacağım yanıma, beynim yandı.
Gülbik: Kankam ben dolapta ne bulduysam koydum vallahi.
Sarecanim: He he, yarım saattir bana özelden kombin fotoğrafları atan da başkasıydı zaten.
Gülbik: Kanka neden ifşaladın şimdi beni...
Siz: jcşwmxwmxiwmxşs
Siz: Gerçekten dün gece hiç bir şey hazırlamadım kıyafet olarak.
Siz: Sadece gitarım ve diğer notalar falan filan hazır.
Siz: Yaşamsal ihtiyaçlarıma dair hiç bir şey hazırlamadım :")
Siz: Yardım edin :")
Mervesum: Yetiştim güzelim.
Mervesum: Şimdi, yaz aylarında olduğumuz için bol bol tişört ve şort alman gerekli.
Mervesum: Şöyle güzel mayo bikini falan al azıcık denize gireriz.
Mervesum: Elbise al yanına iki-üç tane.
Merve devam ettikçe ben de teker teker yazdığı her şeri bavula koyuyordum. Yaklaşık 1 saatlik bir bavul hazırlamadan sonra saat üç olmuştu ve benim üç saat sonra uçağım vardı.
Siz: MERVE'M SENİ ÇOK SEVİYORUM TEŞEKKÜR EDERİM<333
Mervesum: Askim ne demek her zaman.
Siz: Şimdi gidiyorum, hazırlanıp havaalanına gideceğim daha.
Sarecanim: Hadi hazırlan da gel artık vallahi deliricem heyecandan.
Siz: JDŞWMSĞWLXSLXŞSL (15.04)
iletildi
Ev biraz dağınık olduğu için evi toplamam gerekliydi. Yarım saat içerisinde evi topladım ve sonunda bavullarım ve gitarımla beraber kapının önündeydim.
Kapıyı kitledim ve sonunda evden uzaklaşıyordum. Bütün o stresten kurtulmuştum ve şimdi tek yapmam gereken havalimanına gidip dört senedir buluşmanın hayalini kurduğumuz arkadaşlarımla buluşmaktı.
Başardığımı hissediyordum, halbuki daha yolun başındaydım.
---
Selammm
Bir hafta olmuş bölüm atmayalı..
Onları yazmayı özlemişim :")
Buluşma sahneleri için çok heyecanlıyım çünkü başlangıçta olan tanışma fikrimi değiştirdim ve sizin de iyi ki değiştirmişsin diyeceğinizden eminim.
Çok uzatmadan kaçıyorum.Umarım hoşunuza gitmiştir<3
Instagram: asviume
ŞİMDİ OKUDUĞUN
serenade' -texting-
Teen Fictionmelodilerdesakliyim: Peki neden bana 'melodi' diyorsun? melodilerdesakliyim: İsmimin Melodi olmamasına rağmen çok emin bir şekilde yazmışsın da. notalardahuzurum: Çünkü çaldığın sololar kulağa hoş geliyor, ismini de bilmediğim için nasıl hitap etmem...