nog 1 geweldig jaar op het sas 💛🩵💛🩵 deel 8

105 1 4
                                    

Wanneer de eerste dag erop zit en iedereen naar huis gaat zijn ze super blij en enthousiast en hebben zin in de volgende dag.

Waneer het de volgende dag is en iedereen op school is, merken ze dat Emma en Scott te laat zijn.

Jemig waar blijven ze zegt Caro
Ja maar echt we staan als een kwartier te wachten in de regen en over een half uur beginnen de activiteiten weer zegt Camille

Na een paar minuten komen Emma en Scott aan op school.

Jemig waar bleven jullie vroegen Caro en Camille

Ugh ja sorry de auto van Scott wou niet starten, maar we zijn er.

Waneer iedereen klaar staat bij de activiteiten komen de kinderen binnen.

Door het slechte weer gaat de activiteit van Emma niet door want graffiti les die ze geeft is buiten dus moest ze iets anders verzinnen, jemig door die rot regen gaat mij activiteit niet door, lekker dan zegt Emma.

Emma vroeg aan Scott of ze met haar groepje 1 les mocht mee doe en natuurlijk mocht het.

Waneer de activiteiten bijna klaar zijn voor vandaag gaat iedereen opruimen.
Jemig wat was het zwaar vandaag zegt Maria. Emma en Scott waren de enige die niet klaagde. Ik heb een idee wie vind het leuk om lekker te gaan eten bij mij thuis ja super leuk zegt Camille en Maria. Ikkeeeeeee zegt Yemi enthousiast.
En iedereen gaat mee naar Caro haar huis om lekker te gaan avondeten na dat ze hun avondeten ophadden werd er bedacht om te gaan slapen bij Caro thuis iedereen doet mee.

Tot deel 9

een nieuw jaar op het sasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu