Emma heeft ondertussen al iets gevonden voor Camille het is .....
Een fotocamera
Emma was er van overtuigd dat dat echt iets voor camille was.
Een paar dagen later is het dan zover kerst op het sas. Ze geven tijdens het kerst diner elkaar de cadeautjes
Caro had voor Yemi een nieuw pakje fotopapiertjes gehaald voor in z'n blauwe camera zodat ie nog meer foto's kon maken van de bende, Maria had een nieuwe sporttas gegeven aan vince voor als ie in Engeland zit en daar z'n sportspullen in kon doen Emma die had de fotocamera aan camille gegeven ze was er super blij mee, Scott had Emma een nieuwe doos vol graffiti bussen gegeven zodat ze nogmeer mooie kunstwerken kon maken, Yemi had een boek over leren hoe je een advocaat kan worden gegeven omdat ze misschien advocaat wil gaan studeren dacht yemi dat is iets voor Maria, Camille had voor Scott een nieuwe Rugby tas gegeven voor zijn rugby spullen en Vince had voor Caro een mooi boek gegeven over het studeren van engelse literatuur.Ze waren allemaal super blij met hun cadeautjes.
Ik weet nie of het verhaal nog een beetje te volgen is laat het vooral weten in de reacties.
Volgende verhaal wordt door gespoelt naar april want daar gaan nog veel leuke dingen plaats vinden tot deel 13.
JE LEEST
een nieuw jaar op het sas
Macerawanneer mr wolfs vraagt of de bende nog 1 laatste jaar op het sas willen doorbrengen gaan ze ervoor voor nog 1 geweldig jaar op het sas 💛🩵💛🩵