nog een geweldig jaar op het sas 💛🩵💛🩵 deel 17

36 0 4
                                    

Ondertussen bij Vince speelt precies het zelfde in zijn hoofd dus vraagt hij advies bij Scott.

Als Scott een Vince rond hangen op het dak van Scott vertelt Vince wat hij dwars zit.
Ik weet niet wat ik moet doen, mijn hoofd zegt vraag Caro voor het feest maar ik denk van het is wel m'n ex.

Ja ik wegert zelf niet hoe het is anders vraag het aan Emma zij gaat veel met Caro om misschien weet zij iets meer zegt Scott.

Ja maar weet je zeker dat ze niks tegen Caro gaat zeggen erover je weet hoe meiden zijn hé zegt Vince twijfelend.

Ach Emma zwijgt wel dat weet ik zeker zou ik Emma anders ff appen of ze hierheen wilt komen?? vraagt Scott aan Vince.

Oké zegt Vince.

Een uur later komt Emma aan en Vince vertelt haar wat hem dwars zit over Caro.

Oei das wel moeilijk ik zou met haar proberen te praten en dan gewoon zeggen wat je dwars zit zegt Emma.

Ja maar wat als ze niet hetzelfde erover denkt dan sta ik super hard voor schut zegt Vince.

Nee ik weet zeker dat ze het zelfde erover denkt zegt Emma zelfverzekerd.

Oké zegt Vince.

2 uur later loopt de club in de stad en gaan ze de laatste spullen shoppen voor het feest.

Caro kunnen we ff praten?? vraagt Vince.

O ehm jahoor waar wil je over praten dan?? Vraagt Caro.

Nou ik ehm ff over het feest zou je met mij naar het feest willen vraagt Vince onzeker.

Ja tuurlijk ik wou je ook gaan vragen maar ik wist niet of jij het zelfde erover dacht zegt Caro blij en opgelucht.

Een paar uur na het shoppen maakt iedereen zich thuis klaar de meiden bij Camille en de jongens bij Vince.

Als iedereen klaar is en bij de feest bestemming is gaat er wat gebeuren maar wat zie je in deel 18.

een nieuw jaar op het sasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu