nog een geweldig jaar op het sas 💛🩵💛🩵 deel 16

35 1 2
                                    

Ja daar heb je wel een punt zegt Emma.
Wat dacht je van een zomer dresscode.

Das een geweldig idee Emma zegt Merel blij.

Nou ik ga shoppen wie gaat er mee vraagt Merel ??

Ik niet zegt Camille ik ga iets zelf maken van de stoffen die ik nog heb ik denk aan een top met een Hawaï rok

OMG das een leuk idee alle meiden in Hawaï tops en rokken en alle jongens en Hawaï blouse met korte broek zegt Merel.

Dat is zeker een leuk idee Merel dat gaan we doen zegt Caro Camille kan jij misschien de kleding ontwerpen voor het feest je kan het als de beste.

Ehm oké dan zegt Camille maar dan heb ik wel wat hulp nodig want in me eentje voor zaterdag gaat dan niet lukken.

Wij helpen wel zeggen Emma, Caro en Maria.

Top dan beginnen we meteen want anders krijgen we het niet af.

Als ze in de winkel staan om de kleding te ontwerpen ontstaat er een gesprek.

Dus Emma ga je met Scott naar het feest zegt Caro.

Ehm hoe het er nu voor staat wel zegt Emma.

Omg zo cute zegt Camille.

En jij Caro ga jij Vince vragen vraagt Emma ??

Ehm ik weet niet het is tenslotte wel uit tussen ons zegt Caro teleurstellend.

Ja, Nou en zegt Emma.

Wat nou en zou jij Scott vragen als hij je ex zou zijn vaagt Caro zich af.

Dat is iets heel anders zegt Emma chagrijnig.

Vraag het gewoon of maak een praatje dan kom het zelf wel tijdens het praten zegt Maria.

Een paar dagen later is het dan zover een paar uur voor het feest zijn ze met z'n alle bij elkaar gekomen bij de feestplek waar het feest wordt gehouden die avond.

Oké guys roept Camille. Yemi en Maria jullie zetten de tafels voor de hapjes en drankjes daar tegen de muur aan,
Emma en Scott jullie gaan de djtafel aan sluiten op de boxen, Merel, Nona en Ik gaan versieren en Vince en Caro jullie zetten de hapjes en drankjes vast klaar, iedereen heeft nu een taak dus Lets Go.

Camille zegt Caro hoezo moet ik met Vince de taak doen ?? Dan kunnen jullie misschien ff praten als het terspraken komt.

Wanneer iedereen zijn of haar taak doet beginnen Caro en Vince met de hapjes en drankjes klaar te zetten.

Caro wil jij de hapjes of drankjes klaar zetten vraagt Vince?? O ehm maakt mij niks uit zegt Caro een beetje zenuwachtig.
O ehm ik doe dan hapjes wel zegt Vince oké dan doe ik de drankjes wel zegt Caro.

Wanneer alles klaar is heeft Caro nog geen moment gehad om met Vince te praten.

Ondertussen bij Vince speelt precies het zelfde in zijn hoofd dus vraagt hij advies bij Scott.

Tot deel 17.

een nieuw jaar op het sasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu