- გაბრიელ უკვე ორი საათია გეუბნები რომ უნდა წახვიდე არ მინდა ნიკოლასმა გნახოს
- რატომ არ გინდა მნახოს...
- რადგან იცის რომ ყრუ ხარ და მასში შიშს იწვევ
- მე საკუთარი მამა?
- გაბრიელ! შენ თავს ასე ნუ მოიხსენიებ თორემ ინანებ
- მისმინე იქამდე არ დავიჯერებ სანამ ამ სახლში ვინმე არ შემოვა და არ მეტყვის რომ ნიკოლასის მამა და შენი ქმარიაგაბრიელი ვერ იჯერებდა რომ მიამ იმის მიუხედავად რაც 10 წლის წინ გაუკეთა, როგორღაც მისადმი სიყვარული ჩაახშო და ვინმეზე გათხოვდა, ბოლომდე არწმუნებდა თავს რომ კიდევ რამდენიმე საათში ვერავინაც ვერ შემოაღებდა სახლში კარს და ვერავინ დაუძახებდა მიას ,,მოვედი საყვარელო,, ან ,,სახლში ვარ?!,, შემდეგ მიას მიუახლოვდებოდა ისე რომ ხელებსაც ად დაიბანდა არც გამოიცვლიდა ტანსაცმელს ისე მიიზიდავდა მიას თავს კისერში ჩაურგავდა და მის სურნელს შეიგრძნობდა.
- გეყოფა ბოლოს და ბოლოს?! ის არ მოვა რადგან...
ის ის იყო გაბრიელს თვალები გაუბრწყინდა, რადგან ის სიტყვები გაიგონა რაც შეიძლებოდა აღიარებად ჩაეთვალა იმისა რომ არ არის გათხოვილი და არც არავინ ჰყავს, თუმცა მოულოდნელად სახლის მთავარი შემოსასვლელი კარი ხმაურიანად იღება, შემოდის მაღალი, ტანადი, საშუალოზე ცოტა უფრო დაკუნთული, მარჯვენა მხარზე უცნაური ტატუთი რომელიც პერანგში სულაც არ უჩანს თუმცა მიამ იცის მისი ერთადერთი ტატუს შესახებ, მოყავისფრო ქერა თმით ლამაზი ნაკვთებით და ყავისფერი თვალებით, და შესძახის ისე რომ არც შეუხედავს სახლში რა ხდებოდა საერთოდ იყო თუ არა ვინმე თითქოს ეს ქცევა ჩვევაში ჰქონდა.
- ,, Mia, I'm here, It's Lucas ,,მიას ლუკასის დანახვაზე თვალები გაუნათდა, რადგან ერთმა მისთვის გენიალურმა აზრზმა გაუელვა თავში, მოულოდნელად სწაფად შეხედა გაბრიელს თბილად გაუღიმა და კმაყოფილი წავიდა ლუკასისკენ
გაბრიელი ის ის იყო ფიქრობდა რომ მია ტყუილში გამოიჭირა მაგრამ უეცრად გამოჩენილი ვიღაც ლუკასი საერთოდაც არ უმტკიცებდა ამას, თავში ათასმა აზრზმა გაუელვა, აღარ იცოდა რა ეფიქრა მაგრამ იმან თუ როგორ დაინახა ვიღაც ლუკასისკენ მიმავალი მია როგორ ხვევს ხელებს კისერზე და პირდაპირ მისთვალწინ ტუჩებში კოცნის უბრალოდ მასში დიდი ხნის დაძინებული დემონი გააღვიძა და იმდენად გააღიზიანა ლამის მივარდა და ვიღაც ამ ლუკასს თავი ცემაში გაუხია თუმცა თავის შეკავება მოახერხა.
YOU ARE READING
მაფიის ბოსი გაბრიელ მახარაძე - ნაწილი 2
Romanceმაფიის ბოსი გაბრიელ მახარაძე გაგრძელება....