26. Rész

115 5 0
                                    

Vége is lett a koncertnek és Petivel elmentünk egy másik részre ahol senki nincs.
P:figyelj tudom már nem szeretsz de nekem kurvára hiányzol és nem bírom a hiányod mert SZERETLEK ezt kérlek értsd meg!
Nem tudtam megszólalni mert teljesen elált a lélegzetem.
Te: fi-fi-figyelj Peti nagyon sajnálom de én erre nem állok még készen!
P: oké☹️
Kimentünk.
M: na mizu?
Te: semmi🙃
M: akkor jó, megyünk piálni?
P: gyerünk tesó!
Peti már vagy 1 üveg vodkát megivott.
Te: na gyerünk!
P: miért vagy ilyen szemét? 🥴
Te: na gyerünk a kocsiba!
M: oké főnök😂
Te: takarodjon mindekettőtök befelé!
Be ültünk és elkezdtem a fiúkkal üvöltözni.
Te: hogy lehettek ilyen felelőtlen faszok? Néha mintha óvodásokkal lennék! Fiatalabb vagyok nállatok és mégis bennem nagyobb felelőség van! Te meg Marics Péter ha behánysz a kocsimba fel is nyalatom veled! Ez rád is vonatkozik Valkusz Milán!
P: mintha annyira érdekelni hogy mit mondasz! Nem vagy az anyánk!
Te: TÉNYLEG? HA NEM TETSZIK KI LEHET SZÁLNI ÉS HAZA GYALOGOLNI!
P: mit gondoltam én, tipikus az a mindent irányitani akarok!
És félre álltam.
Te: szálhatsz ki! Na sziaaa
Kiszált Peti.
P: kössz bazdmeg csá!
És elhajtottam.
Te: mgé elmegyek futni viszem Hugot is mert már régen voltunk és kiszellőztetem a fejem!
B:oké, pusziii
Te: pusziiii
Át vettem a futós cuccom meg egy Hooded Staffos pulcsit Hugora rá adtam a hámot és elindultunk. A messziben láttam egy férfit aki hót részeg és egy csöves volt aki elkapott és megakart erőszakolni.
Te: segítség😭
Csö. (csöves) : úgysem fog jönni senkise megmenteni! 😂
A telefonomon küldtem gyorsan egy vészhelyzet üzit.
/Peti szemszöge/
Éppen a kocsmában iszogattam mikor egy vészhelyzet üzenet jött a telefonomra láttam hogy Y/n küldte megnéztem gyorsan hogy holvan és már futottam is oda.
Te: segítség!!! 😭
P: itt vagyok!
Csö. : mit akarsz?
P: ezt a lányt innen elvinni te barom rád meg hívom a rendőrséget!
/te szemszöged/
Láttam a csöves egy kést vett elő és Petibe akarta szúrni de én eléugrottam így bélem szúrta a kést.
P: ne ne ne, na most takarodsz innen vagy még meg is verlek!
A csöves elfutott.
P: hívom Y/n a mentőt és a tesód is!
Kiértek és bevittek a korházba ott kivették a kést bevarták és bekötözték a sebet. Szerencsére a fájdalom csillapítók hatottak így nem fájt semmim majd felkeltem. Láttam mindenki ott ül mellettem.
Te: sziasztok😵‍💫
B: jézusom szia Y/n
Mindenki: sziaaa
M: hívom az orvost!
Be is jött.
Dr: szia Y/n! Remek hogy felébrettél! Ma még bentartunk ki vizsgáláson aztán holnap mehetsz haza!
Te:rendben köszönöm!
Dr: viszlát!
Mindenki: viszlát!
Te: köszönöm Peti hogy segítettél!
P: egyértelműen ha vészhelyzetet küldesz! De nekem nagyobb köszönetem van mivel elém ugrottál!
A többiek kimentek.
P: de miért ugrottál elém?
Te: neked szükséged van az életre! A rajongóiddal mi lenne ha nem lennél?
P: a rajongók nem számítanak!

                     - time skip -

Ma már haza mehettem.
B: szia hugi! Szóval be mutatom a barátnőmet, ő itt Sára!
Te: szia☺️
Sa (Sára): szia! ☺️
Te: én pedig Y/n vagyok! És végre van egy lány a csapatban! Kicsit unalmas így!
B: na tuti jóba lesztek!
És közbe jött Milán is.
Te: oh szia Petraaaa! 🥰
Pe (Petra): szia Y/n de rég láttalak!
Te: én is!
M: ti ismeritek egymást?
Te: igen!
M: akkor nem kell bemutatnom csak annyi hogy ő a barátnőm!
Te: de joooo és 2 lány egyszerre LEGJOBB!
Petra:

 Te: oh szia Petraaaa! 🥰Pe (Petra): szia Y/n de rég láttalak! Te: én is! M: ti ismeritek egymást? Te: igen! M: akkor nem kell bemutatnom csak annyi hogy ő a barátnőm! Te: de joooo és 2 lány egyszerre LEGJOBB! Petra:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Sára:

Ennyi lenne most és mist nagyon nehéz volt leírni mert nem volt ötletem 🥲  sziasztok❤️584 szó

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


Ennyi lenne most és mist nagyon nehéz volt leírni mert nem volt ötletem 🥲  sziasztok❤️
584 szó

Rajongóból szerető...  [BEFEJEZETT] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant