22. Rész

110 5 0
                                    

Te: én fázom
P: tessék itt van a pulcsim
Te: kösziii
És megcsókoltam. Aztán haza indultunk.
Te: sziokaaaa
P: császtok
Mindenki: sziasztok
P: ti tudtátok hogy Y/n beszél spanyolul? 🤨
B: persze már 6.os kora óta.
P: és nekem erről miért nem beszélt senki🥹
Te: mert nem kérdezted!
P: jogos!
Aztán elmentünk lefeküdni. Imádom mikor Peti átölelve engem alszik el. Aztán én is elaludtam. Én meg a szerencsétlenségemre 8kor már fent voltam és ki mentem a konyhába.
Te: JÓ REGGELT KEDVESKÉIM!!!!!
L: KUSS
Te: te kussolj mert felverem az állad!
B: ajaj valakinek megvan🫢
Te: itt mindenki zaklat?
P: igen kicsim!
Aztán fogtam egy serpenyőt és egy kanalat és elkezdtem egymáshoz verni.
Te: na nagyon gyorsan ki kel mindenki az ágyból és jön a konyhába  reggelit csinálni és amedsig nem jöttök addig nem hagyom abba!
Mindenki: megyünk😫
Mindenki le ért.
Te: ma gyerekek ti csináltom reggelit, de nem felgyújtani a konyhát!
P: okés, amúgy most jutott eszembe hogy a plázson lesz koncertünk ma.
Te: okey, most nem megyek
M: nem baj

                         - time skip -

3kor haza értek a fiúk én addigra meg már aludtam. Reggel felkeltem és megnyitottam a facebookot.
Első oldal:
Új szerelem a láthatáron Marics Petinél?

Te: nem nem nem😭Írtam egy levelet Petinek:Szia Peti!Elmentem reggel vonattal Pestre, ezt se kéne megírnom mert nem érdemled meg, de mond meg a fiúknak hogy szeretem őket és hogy egy idejig nem térek vissza

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Te: nem nem nem😭
Írtam egy levelet Petinek:
Szia Peti!
Elmentem reggel vonattal Pestre, ezt se kéne megírnom mert nem érdemled meg, de mond meg a fiúknak hogy szeretem őket és hogy egy idejig nem térek vissza. Már foglaltam repülő jegyet és megyek a barátnőmhöz. Szóval vége a kapcsolatunkanak...
Xoxo, Y/n

/Peti szemszöge/
Reggel felkeltem és Y/n nem volt mellettem. Láttam a cetlit és bekönnyezett a szemem. Rá akartam írnj instán.
És ez fogadott:

És ez fogadott:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Jövök már @k.lara ❤️

Kommentek:
@k.lara: várlak csajszi❤️
↪️ @Y/n.peto: alig várom hogy találkozzunk.
@Y/n.is.my.queen: hova mész? 🥰
↪️ @Y/n.peto: ki költözöm külföldre🫢❤️

P: BAZDMEG
M: mivan? 🥱
P: tudod tegnap random megcsókolt egy csaj és le fotózták. Ezt gondolom ki rakták valami hír portálra és látta Y/n és most rakta ki instára hogy ki költözik külföldre!!!!
B: ezt nem hiszem el!!!! Gondolom Amerikába megy ki Larához.
L: gratulálok annak a csajnak és a paparazziknak!
Folyamatosan hívogattam Y/n de nem vette fel.
/a te szemöged/
Peti folyamatosan keres, de nem veszem fel. Nem vagyok rá kíváncsi. És le szált a gépem. Lara már nagyon várt. Leszáltam és elkezdtem kerseni Larát.
La. (Lara) : sziooo
Te: sziokaaa❤️🥱
La: mizu csajszi?
Te: menjünk haza és inkább ott beszéljünk.
La: oks.
Haza is értünk és elmeséltem neki az egész storyt.
La: na ez elég kemény. Egyépként elfelejtettem mondani hogy nemrég folyamatosan hívogatott Brúnó.
Te: akkor ők is tudják...

Na ez hlsszúra sikeredtt. Na mind1, sziasztok❤️
451 szó

Rajongóból szerető...  [BEFEJEZETT] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant