Lauval felkeltünk 7:30-kor izgatottan a koncert miatt. Miután felöltöztünk, megcsináltuk a hajunkat stb lementünk reggelizni. Reggeli után beszélgettünk egy picit, néztünk valami sorozatot utána délben megebédeltünk. Megnéztem az időt és mivel már fél 2 volt elkezdtünk készülődni a koncertre mert az 5-kor kezdődik. Letusoltam,
begöndörítettem a hajam, felvettem egy szettet és sminkeltem. Mire kész lettem és Laura is már fél 3 volt úgyhogy elindultunk. Amikor oda értünk, nem voltak olyan sokan de kevesen se,ezért gyorsan be álltunk a 1. sorba. Beszélgettünk amíg el nem kezdődött a koncert, viszont már alig fértünk el az emberektől. Lassacskán elkezdődött a koncert és Lauval nagyon jól éreztük magunkat aztán Bill megszólalt:Most valakit felhívok a színpadra. Mindenki elkezdte sikítva mondani hogy én én, kérlek én aztán rám mutatott. É-én? Kérdeztem félénken. Igen te. Mondta Bill csillogó szemekkel. A biztonsági őrök segítettek felmenni a színpadra majd Bill megkérdezte hogy mi a nevem én mondtam hogy Fanny amire a válasza az volt hogy nagyon szép nevem van.Elkezdtük énekelni a Monsoon-t . Vissza mentem Lauhoz és látszott rajta hogy boldog amiért engem hívtak fel a színpadra. Mire vége lett a koncertnek mentünk volna haza Lauval de egy kézt vettem észre a vállamon,megfordultam és Bill volt az. Bill:Szia Fanny.
Én:Szia Bill. Mit szeretnél?
Bill:Elkérhetem a számod?
Én:Persze.(0630******)
Elköszöntünk egymástól.
Mire haza értünk kaptam egy üzenetet ezért megnéztem.
Bill volt az.Bill:Szia Fanny, remélem hogy nem zavarlak. Csak annyit szerettem volna kérdezni hogy holnap suli után ráérsz mondjuk 5-kor?
Én:Szia Bill, nem zavarsz és igen, ráérek.
Bill:Akkor holnap a *****(döntsd el te) kávézóba?
Én:Rendben ott leszek 5-re.Sziaa
Bill:Sziaa
Eléggé izgatott voltam viszont eléggé fáradt is ezért lefeküdtem aludni.
Sziasztok. Remélem hogy tetszett ez a rész és ez sem lett valami hosszú de nincs ötletem de lehet hogy holnap után kirakom a kövit, nem biztos. Legyen szép napotok/estétek.❤
YOU ARE READING
beleszerettem-@Kaulitzxxx_-
RomanceEgy 17 éves lányról szól, Fanny Silverman-ről amikor is beleszeret egy 18 éves német sztárba, Bill Kaulitzba és minden megváltozik.