Aksam merakima yenik duserek kafeye gityim. Ustunde siyah gomlek ve kumas pantolon vardi. Masada oturmus beni bekliodu sigarasindan derin bi nefes cekerken gozleri ona dogru yuruyen bana dondu.
Bisi soylemwden karsisindaki sandalyeye oturdum "Evet seni dinliorum?" dedim oyle derin bakiodu ki cevap vermemesini bile umursamamistim.
Garson gelince kahveli booble tea istedim oysa cay soylemisti. Waow cidden kekonun tekiyle randevudaydim sanirim.
Arkada calan muzigi kastederek "bu sarkiyi seviorum..." dedim.
"Dolu kadehi ters tut? Tam sana gore." Dediginde "Bana gore derkenn?'" dedim sinirden kopurerek.
"Demek iatedigim ses ve melodileri genelde hos oluo ama sozlerinin cidden ergenlwre hitap ettigini kavul etmelisin."
"Hic de bile. Seni seviorum gibi anlamli bi sozu ergence bulmak tersine tam sana gore." Dedim. Bu sozum ustune susmustu.
"Guzel gorunuosun." dedi sonunda uzun sessizliği bozarak. Istemsizcw kizardim gizel oldugumu dusunmuodum saclarim her zamanki gibi taramadigim halde masali gibi dueuodu giydigim siyah bahcivan tulumunun aldinda kirmizi beyaz cizgili tshirt vardi erkek cocugy gibi hissediodum
Ama o guzel oldugumu soylemisti sonucta ihihihihi
'Sanane. Guzelsem kendime guzwlim sana mi sorucam" dedim goz devirwrwl.
"Su an benimle ayni masadaysan evet prenses bana guzelsin." dedi kibarligini bozmadan. Of cjdden yaninda rezil hissediosum. Ben bu soze duserkwn garson siparisimizi masaya birakti. Ustunden duman cikan cayi tek dikiste bitirdiginde agzinin yanmasini falan beklemistim ama dudaklarini yalamis yeni bi sigara yakmisti
"Ister misin?" diye sordugunda duraksadim. "Hic sormiceksin sanmistim!" dedim bana uzattigi cakmagi ve ucu turuncu camel yazan dalı elinden kaptım.
Elimde tutup cakmagi ucuna tuttum. "Su... yakmak için ağzına alman lazım..." dediginde kirmizinin cesitli tonlarina burundum.
Daha once hic icmemistim ama havali gorunmem gerekiodu!!!!!
Hih biliodum zaten. Dedim agzima alip icime cekerek yaktim. Kirli duman bogazimdan gecer gecmez oksuruklere boguldum.
Bana su uzattiginda gururumu bir kenara birakip alrim. Bu zikkimi nasi icebiliodu?
Kikirdayarak "Cok tatlisin" dedi. Kaşlarimi cattim "HIC DE BILE!!!" dedim.yuksek sesle
Herkes bize bakinca utanarak sandalyeye sindim her zaman boyle dogal davraniodum ama elimde diildi. Sahte maskelere burunmek bana gore diildi isteeeg
O hala bana gulerken kotu kotu bakiodum. Aniden masaya biri elini vurdu. Basimizda dikilmis filli boya cakma sarisin kiza baktim. Cirtlak sesiyle "SIZ NE IS!!?" dedi. Anlamazca yusufa baktim. Gozumu kirptim bu kim dercesine.
"Senden iki dakka gozumu ayirsam yaninda boyle orospular buluorum yuru gidioruz" dedi yusufun kolunu tutarak.
"Orospu anandir sen kim kopek ulan" dedim kizin sacindan tutarak.
.
.
.Kizin sacini basini yolarken yusuf beni zorla disarj cikarsi. "Of birak yiag daha azini sicicem onun!!!!" dedim cirpinarwk.
"Senin gibi bi prensesin agzina hic yakismio bu laflar ." dedi beni yere indirerek. Ona kizgin bakislar atarken "Prenses gothne girsin. O kiz kimdi?" dedim.
"Exim. Arada boyle rahatsiz edio kusura bakma gecemizin mahvolmasini istemezdim..." desi mahcup bi sekilde.
Oyle tatli duruodu ki... "tam olarak mahvolmadi aslinda.." dedim. Sorgularcasina gozlerini kirpistirdiginda tebessum ederek dudaklarimizi birlestirdim. Ayni anda yagmur yagmaya baslamisti. Sirilsiklam bi sekilde birbirimizi opekrne kafedeki insanlar disari cikip bizk alkislamaya basladilar.
Sanirim asik oluodum...
Amk yemin ediorum bu senaryo cogi turk dizisinden dhaa iyi. Kesin onlar da bu sekilde yaziolar sonra cekiolar.
Vote yorume tisekkure
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herkesin tanıdığı ama kimseyi tanımayan uwu girl ve keko exi
Chick-LitBu hikaye şimdiye kadar gördüğüm tüm cringelikleri içermekle beraber ruh sağlığını bozacak derecede salaklık içermektedir. Dostlarım, size bunu yaptığım için lütfen beni affedin.