"Mal! Kalk artık sonra ağlıyorsun 'okula geç kaldım' diye!"
Kulağımı acıtan ses uyanmamı sağlarken, kısık gözlerimle ona baktım. Gene anırıyordu maalesef
Ah tanıştırayım! Yakın arkadaşım Chan.
Kendisi hayata tutunma sebebim. Ailem yokken bana hep destek çıkmış birisi.
"Chan bağırmadan uyandırsan ne olurdu ki. Of kulağım acıdı ya."
"Hadi kalk artık. İlk defa benim okuduğum okula geleceksin! Ve ilk günün, eminim ben senden daha heyecanlıyım!"
Dedi odadan çıkarken.
Lise 9u başka bir okulda okudum. Lakin orası Chan'ın okulundan uzaktı. Chan dayanamayıp okul kaydımı benimle beraber kendi gittiği okuluna aldırdı ki, beni koruyabilsin.
Sanki kendimi koruyamaz mışım gibi. Neyse.
Yataktan kalkmak benim için bedenimle bir savaş açmıştı maalesef.
"Hadi jisung yaparsın! Kalkabilirsin bu yataktan."
Diyerek kalktım ve lavaboya gittim. İşimi halledip çıktım. Sonrada formamı giyip aşağıya indim.
Ve yine o ses..
"YA GELSENE ARTIK SOĞUDU YEMEĞİN HAYDE!"
Evet her sabah bunu duyuyorum :)
"Ya Chan geldim işte sakin ol"
Dedim masaya otururken. Chan de benimle beraber oturdu ve yemeğini yemeye başladı. Yemeğimi yerken ona sordum.
"Okulun, nasıl bir yer?"
"Normal okul işte, niye sordun?"
"Hiç, merak ettim sadece."
Bir süre sonra yemeklerimiz bitmişti ve yine maalesef bulaşıkları ben dizmiştim. Kaderime karşı koyamıyorum.
Çantamı alıp kapıya, ayakkabılarını giyen Chan'ın yanına geldim. Ayakkabılarımı giymeye başladığım da o çoktan beni bekliyordu. Bende ayakkabılarımı giyince evden çıkacaktık ki.
"Chan anahtarı aldın mı?"
"Bay aklımı seveyim. Dur jisung bekle alıp gelcem hemen."
"Peki Chan."
Chan anahtarı da alınca bu sefer evden çıkabilmiştik. Okula vardığımız da ağzım açık öylece okula bakıyordum.
Burası okul değil saray.
"Bakma öyle bön bön. Gel gidelim sınıfa ders başlayacak."
Onu başımla onayladıktan sonra okula girdik. Okulun içi de dışı gibi güzeldi.
Nöbetçi öğrencilerin oturması için bir masa bulunuyordu. Onun arkasında okulun kazandığı ödüller vardı. Tiyatro, futbol, tekvando..ne ararsan var.
Merdivenlere çıktık. Neyse ki 9 ve 10uncu sınıflar aynı kattaydı. Hemen ikinci katta bulunuyordu sınıfım.
"Burası mı ?"
"Evet, ji yalnız girmeden önce sana şunu söylemem lazım. Sınıfta Lee know diye birisi var. Diğer adı Minho ve herkes ona öyle seslenir. Ama onunla çok muhattap olma tamam mı? O zorba birisi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya bi sg/ Minsung
Fanfiction*okul fici yeee* çantamı daha sıkı tutup yanından geçecektim ki kolumda tutup çekti. "Bunun bir bedeli var sincap, öyle kaçıp gitmek yok." dedi sırıtarak. "Ya bi siktir git. Adım sincap değil, Han Jisung!" Hızlıca kolumu çekmemle alaycı ifadesi ci...