Oyun mu İstiyorsun?

89 8 28
                                    

Her sabah olduğu gibi yine şarkı sesiyle uyandım. Yarın okul var zaten bari bugün uyuyarak dinleneyim.

BENDEN DAHA İYİSİNİ BULACAKMIŞSIN

BOK BULURSUN

Bir dakika. Neden bu şarkı çalıyor? Yoksa..yok ya. Yok be neden öyle bir şey olsun.

Diye düşünüp uyuyacaktım ki. Chan şarkıya eşlik edince hemen kalktım.

Ayrılmış olamazlar , değil mi?

Hızlı adımlarla odamdan çıkıp, hemen aşağıya indim. Chan almış eline tahta kaşığı, dans etse bile daha çok bir maymunun ağaçtan ağaca atlarken ki yaptığı hareketlere benziyordu.

"ÇEKMEZLER BENİM GİBİ NAZINI, KAHROLURSUN!"

"CHAN YİNE NE BOK YEDİN!?"

"Ha?"

Gidip şarkıyı durdurup, Chan'a çatık kaşlarım ile baktım. Kendisi anlamaz gözlerle bana bakıyordu.

Gerçekten, her sabah bu şarkılarla uyanmak benim için bazen eğlenceli bazen rahatsız edici. Lakin Chan, eğer bir şarkı açıyorsa, şarkının sözlerine dikkat ederek açar.

"Chan tekrar soruyorum, ne oldu?"

Sonunda anlamış olacak ki gözlerini kaçırarak ensesini kaşıdı. Cesaretini topladığında biraz dolmuş gözleri ile

"Seung onu aldattığımı düşünüyor."

Dediğinde. Şaşkınlıktan büyüyen gözlerimle "Nasıl yani!?" Dedim.

"Chan senin onu aldatacağını sanmıyorum, sen 2 yıldır onunla sevgili olmayı bekliyorsun."

Elinde ki kaşığı hemen arkasında bulunan masaya bıraktı. Ve kendini koltuğa attı.

"Tabiki yapmadım! Off hepsi onun yüzünden oldu."

Hemen yanına gidip oturdum. Arkama yaslandım ve ona baktım.

"Kim yüzünden?"

"Yang Jeongin."

"O kim?"

"Okulda, ne kadar dedikodu varsa, ve ne kadar iftira varsa. Bunların hepsi onun işidir. Kendisi sessiz bir çocuk olarak görünüyor ama hayır, o herkese bir iftira atar, sonra bunun dedikodusu yapılır. Ama sen ne kadar Jeongin bana öyle söyledi desen de, bir bakmışsın Jeongin kenara geçmiş olan biteni izliyor."

Dediğine karşılık sessiz kalmakla yetindim.

"Tamam da. Seungmin'e ne demiş ki Seungmin senin kendisini aldattığını düşünüyor."

"Ona shopladığı bir fotoğraf göstermiş. Başka biriyle öpüşüyormuş gibi gözüküyorum o fotoğrafta. Lakin aslında o fotoğrafta Seungmin ile öpüşüyorum. Shoplayıp göstermiş işte."

Derin bir nefes verip kalktım. Odama gidip telefonumu aldım ve Seungmin'i aradım.

"Seungmin, bugün buluşabilir miyiz?"

"Ben...peki saat kaçta?"

Kabul etmesi nedeniyle yüzümde oluşa küçük tebessümle "13 olur mu?" Dedim.

"Tamam, görüşürüz Jisung."

"Evet, görüşürüz Seungmin."

Dedikten sonra telefonu kapattım, ve Chan'ın yanına gittim. Chan başını geriye atmış, ve kollarını da koltuğun başına koymuştu.

Ya bi sg/ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin