"JİSUNG KALK! LAN KALK GEÇ KALDIK, BU SEFER HARBİDEN GEÇ KALDIK LAN KALK!"
Chan'ın beni omuzlarımdan tutup sallamasıyla uyandım. Geç kalmış mışız. Pfft! O hiç bir zaman okula geç kalmayı dert etmedi, Seungmin'i görmek için gidiyor okula.
"YAV BIRAK!"
diye bağırdım ellerini çekerken. Söylenerek odadan çıktığında lavaboya gittim.
Bak gene aynı şeyi yapıyor. Başım ağrıyor zaten ya.
YANMAM GÖNLÜM, YANSA DA
ECEL BENİ, ALSA DA.
Lavabodan çıkıp formamı giydim. Çantamı alıp aşağıya indiğimde kocaman gülümsemesiyle yemek hazırlıyordu.
"Tamam Chan, en aşık sensin. Bir ödül falan verirler sana artık. Ben hayatımda böyle bir aşık görmedim ya Chan! Sabah sabah aşk şarkısı dinlemek ne ya?"
Chan tabakları masaya koyarken gözlerini kısarak bana baktı.
"Sen ne anlarsın be aşktan!? Çabuk ye yemeğini zaten geç kaldık."
"Hayır yanlışın var. Ben okula geç kaldım, sen Seungmin'e geç kaldın."
O
O yastığı ne zaman aldı o?
"CHAN OKULA GEÇ KALDIK ASLANIM HAYDE!"
Diyerek çantamı alıp kapıya koştum. Gerçekten şuan resmen depar atıyorum. Hemen ayakkabılarımı giyip çıktım. Chan o sırada arkamdan bana bağırıyordu.
"KAÇMAK YARARINA DEĞİL ZARARINA HABERİN OLSUN JİSUNG!"
Ya önce kendi uyandırdı beni okula geç kaldık dedi. E ne yapayım çıkmayım mı evden?
Okula biraz daha yaklaştığım sırada birinin koştuğunu gördüm. Ya sabır karşı kaldırımdan Chan geliyor koşa koşa.
"Ya koşma düşeceksi- CHAN KOŞMA!"
"Ya dur! Sana yetişeceğim diye pertim çıktı..of."
"Chan gerek yoktu ki. Gel sınıfa çıkalım orda da pertimiz çıkacak zaten. Gel hadi."
Okula girdik ve sınıfa gittik. Size birşey söyleyeceğim. Hoca yok, ama Minho var.
Evet ders başlamadan önce gelmiş buraya.
Şaşırdım. Aman banane!
Sırama geçtim ve oturdum. Şuan kesinlikle Minho'yu çekemezdim. Eğer not atarsa kesinlikle bu sefer söveri- ha?
Not.
Not atmış.
Notu hiç açmak istemiyordum ama merak ya işte. Baktım.
'Sadece bedelim ne olacak onu merak ediyorum sincap, anlatsana.'
Bu manyak aklımdan ne geçiriyor. Eminim şuan bana sırıtarak bakıyor. Kendimi çok zor tutuyoru- tutamadım..
"Senin benimle derdin ne!?"
Dedim ayağa kalkarken. Benimle beraber anında ayağa kalktı. Ya Chan şuan Seungmin ile, onları hiç bozmak istemiyorum. Ben uğraşacağım yapacak birşey yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya bi sg/ Minsung
Fanfic*okul fici yeee* çantamı daha sıkı tutup yanından geçecektim ki kolumda tutup çekti. "Bunun bir bedeli var sincap, öyle kaçıp gitmek yok." dedi sırıtarak. "Ya bi siktir git. Adım sincap değil, Han Jisung!" Hızlıca kolumu çekmemle alaycı ifadesi ci...