Montunu İstemiyorum

89 12 11
                                    

Dün gece kolay uyuyamamıştım. Çünkü sadece Minho'nun amacının ne olduğunu düşünmüştüm. Ama hiç bir şey tahmin edememiştim.

Yüzümü yıkarken gelen şarkı sesiyle gülümsedim.

HADİ GEL, BULUŞALIM

ESKİ KÖPRÜNÜN ALTINDA

KİMSELER GÖRMESİN.

Chan ve şarkıları işte. Lavabodan çıktığım gibi şarkıya eşlik ettim.

"Kimseler, duymasın."

Chan beni gördüğünde hemen "Ee Minho'dan alabildin mi intikamını." Dediğinde yine o an geldi aklıma.

"Ah evet vardı öyle bir şey. Ama, seni şimdi neden bırakayım ki? Resmen bana seninle daha çok uğraşmam için fırsat verdin."

Zaten kolumdan tuttuğu için beni çekmeye başladı. Hemen kolumu çekip kalemi yere fırlattım.

"Ya, hemen uyandığı için olmadı."

Ağzındaki lokma yüzden çıkan boğuk sesiyle "Kesin, kesin." Dedi.

"Ben bugün Seungmin ile buluşacağım."

Dediğinde şaşırmaktan büyümüş gözlerimle ona baktım.

"Bugün okul yok mu?"

"Salak ya. Yok bugün okul bilmiyor musun?"

"Dün gece uyuyamadım. Bir türlü uykum gelmedi. Chan, sana tavsiye vereyim mi?"

Ayakkabılarını giyerken önce bana bakıp sonra bağcıklarını bağlamaya başladı.

"Ne tavsiyesi?"

"Seungmin ile buluşacaksın ya, onun için."

Ayağa kalkıp hemen "Çabuk ol, onu bekletmek istemiyorum." Dedi.

"Tamam, bak şimdi.."

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Evde filim izliyordum. Bir anda Chan aradı. Açtığımda Chan

"Jisung sende gelsene. Üçümüz beraber takılırız."

Dedi. Kabul edip telefonu kapattım. Üzerimi giyindikten sonra ayakkabılarımı giyip evden çıktım.

Chan ile Seungmin'in olduğu café'ye gelince bana el sallayıp gel dediler. Hemen yanlarına gittim.

Masaya oturdum ve bir kahve siparişi verdim. Güzel bi şekilde sohbet edip, kahvelerimizi içerken Chan arkamızda ki masayı gösterdi.

"Minho'da burada."

"Ne?"

"Valla burada."

Dedi Seungmin. Arkamı dönüp bakmak istemedim. Çünkü eğer bakarsam yine hatırlayacaktım. Bunu istemiyordum. Ama onun sesi ona bakmamı sağlıyordu.

"Ee sincap, başka yöntemlerin var mı? Kalem pek işe yaramadı çünkü."

Dediğinde grubuyla beraber kahkaha attı. Hemen arkamı dönüp ona

"Benden neden uzak durmuyorsun Minho?"

"Dedim ya, sürprizleri bozmam."

Ya bi sg/ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin