| Queer platoniczny związek - co to takiego? |

49 3 3
                                    

CO TO JEST?

COŚ CO BARDZO CHCĘ

A tak przechodząc już do tematu to: 

"Związek queerplatoniczny to bliski, nie-seksualny, nie-romantyczny związek, który wykracza poza to, co większość uważałaby za przyjaźń. Składa się z zaangażowania emocjonalnego i ustalania priorytetów, które zwykle obserwuje się w romantycznym związku bez bycia romantycznym. Osoby w związkach queerplatonicznych mogą być dowolnej tożsamości seksualnej."

I chciałam tutaj o tym wspomnieć, bo pomimo właśnie, że w związku takim mogą być osoby każdej  orientacji romantyczno-seksualnej to jednak to jest coś takiego szczególnie ciekawego w temacie bycia aroace.

W końcu ten typ związku to dosłownie takie odrzucanie na bok tradycyjnego postrzegania związków jako coś romantyczno-seksualnego. I to właśnie może być coś czego potrzebuje część osób na spektrum aromantycznym i aseksualnym.

Bo wiecie jak to jest, jesteś sobie aromantyczną osóbką, ale to nie znaczy, że chcecie zawsze mieszkać sami i takie tam. A mianie kogoś bliskiego jest miłe i taka "przyjaźń na wyższym poziomie" brzmi dobrze jako rozwiązanie tego. Dalej macie kogoś kogo mocno kochacie - po prostu nie romantycznie.

Albo wiecie, kiedy tak jak ja nie chcecie sami mieszkać w domu, bo boicie się nadal potwora z pod łóżka (żenujące w cholerę, ale boję się "duchów" jfrjjkerjferjefw)

I to jest takie wprowadzenie i pewnie w następnych rozdziałach wrócę do tematu<33

💛🩷🤍🩶🖤

| Aroace | - informacje o tych bezdusznych ludziach bez emocji ♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz