Aşklarım altta küçük mini minnacık bir yıldız var onu parlatın olurmu?💞🌟
Sabah çalar saat değil de annemin bağırmasıyla uyandım "arya kalk okula geç kalıyorsun" söylene söylene okul üstümü giydim ve banyoya girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra saçımı taradım hafif bir makyaj yaptıktan sonra aşağı indim anne ve babamın yanağına sulu bir öpücük bıraktıktan sonra masaya oturdum "günaydın canım ailem " diyip kahvaltı yapmaya başladım bugün biraz fazla iştahım vardı çünkü okulun ilk günü hem dersi iyi dinlemek ve derste mıyışmamak için dinç durmam gerekiyodu.
Saate baktığımda 7.26 geçiyordu dersimiz 7.40 başlıyordu ve acele ederek çantamı alıp hızla spor ayakkabılarımıda giydikten sonra evden çıktım koşa koşa okulun yolunu tuttum.
Okul evimize çok uzak olduğu için ayaklarımı götüme vura vura koşuyordum daha da hızlanınca bir duvara çarptığım gibi kalçamın üzerine düştüm söylene söylene yerden kalkmaya çalıştım "hangi amip beyinli yolun ortasına duvar koyar-" sözümü bitirmeden karşimda bir çift ayak gördüm başımı yavaş yavaş onu süzerek kaldırdırdığımda o adama baktım gözünde güneş gözlüğü takım elbise giymiş belinde silah olan bir adam gördüm gerçi bir adam değıl arabanın yanında durmuş onun gibi takım elbiseli adamlar vardi.
Adamları süzmeyi bırakarak tekrar koşmaya başladım sonunda okula vardım hızla sınıfımın olduğu kata gittim ve kapıyı tıklattım ses gelmeyince içeri girdim sınıfta hoca dahil herkes vardı.en arka sırada arkadaşım büşranın yanına oturdum büşrayla ilk okuldan beri arkadaştik ve ben onu kardeşim gibi seviyorum ikimizde 19 yaşindaydik ben ağustos ayında doğdum büşra ise haziran ayında doğumştu. Büşraya sarıldıktan sonra biraz sohbet ettik .
#
#
#
Sonunda okul bitmişti bugün fazla yorumlamıştım sınıftan çıkıp merdivenlerden indim o son basamağı da inecekken biri beni bodrum kata çekti ve ağzımın önüne mendil koydu ne kadar çırpınsamda beni tutan herkimse çok güçlüydü daha fazla nefes alamazsam öleceğimi bildiğim için derin bir nefes aldım ve karanlığın beni esir almasına izin verdim en son hatırladığım şey ise arabanın kapanan sesiydi...Selam aşklarım bu bölüm biraz kısaydı ama uzun bölümlerde gelicek
Sizi seviyorum oy ve yorum yapmayı unutmayın
Yazım hatası varsa özür dilerim💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Küçüğü
Short Story19 yaşındaki arya mafya kaan tarafından kaçırılır. Kaan zamanla aryaya aşık olur. Ama arya ondan nefret eder kaan ise onu her türlü kendine aşık eder.