Evet herkese Merhaba 2. Bölüme hoşgeldiniz neyse bekletmeden hemen başlayalim. İyi okumalar🤍📖✨️🤗
* Alarm çalar🔊*
"Ahh Sabah oldu hadi Safa kalkman lazim yoksa geç kalacaksin."
* giyinir ve Kahvaltı yaparlar*
"Aaa geç kaliyorum görüşürüz annecim ve babacim".
A ve B : "görüşürüz kızım.*Okulda*
Ögretmen Yasemin: "Evet hepinize Merhabalar çocuklar ben sizin sinif öğretmeniniz Yasemin 🤗 umarim çok güzel anılar yaşayacağiz bu sınifta, eveet hadi o zaman derse geçelim."
*Tenefüsde🍱*
Esra: "Merhaba ben Esra bu arada başörtünü çok beğendim.🤩"
Safa: "Merhaba ben Safa ve çok teşşekkur ederim 😄"
"Birşey değil😊.""Ve Sonra Esra ve Safa kaynaşirlar ve sonra Esra diğer kişileri Safa'ya tanitir [Tanidiği kişileri]."
" Ve sanırım bu kadardı."
"Uhm Esra galiba birisini unuttun o mor elbiseli kiz kim?".
"O o uhmm... şey o Julia bazilari ona Julide der o bu okulun populer kizi.""Ama bir dakika benim anlamadiğim sen nasil herkesin adini biliyorsun bu daha okulun 1. günü."
"O.. çünkü ben ve çoğu kişi sinifta kaldi ."
"NEEE😨(!)."
"Evet bunu sana söylemeyi unutmuşum kusura bakma😅"
"Yok canim ne kusuru.😂"
"Tmm neyse ben bi lavaboya gidip geleceğim,Sonra görüşürüz."
"Sonra görüşürüz Esra."Julia [Julide] : "A evet selam."
Safa : "aleykum selam"Kızın kendisi sanki bir partiye gidiyormuş gibi giyinmişti paril paril parlayan✨️ mor bir elbise ve mor bir makyaz yapmişti tam bir Morlar kraliçesi 💜 olmuştu resmen.
"Şey acaba o kafandaki bezin altinda ne olduğunu söyleyecek misin?."
"Bez mi😨 bu bir BAŞÖRTÜSÜ(!)."
ÖGRETMEN : "JULIA !!!!"Öğretmenimiz öyle kizmişti ki gözlerinden ateş çikiyordu🔥.
Ama en çok ben üzülmüştüm 😔 yani bir insan nasil bir dinin en önemli eşyasina bez diyebilir, artik nerdeyse ağliyacaktım😥. Sonra Esra benimle kantine gitti ve beni mutlu etmek için bana bir çikolata aldı 🍫 kiyamam🥰.Sonra benim canim öğretmenim benim üzüldüğümü görünce bütün sınıfa önemli bir konuşma yapti🗣.
Ve Sonra okul benim Ebveyinlerimi aradı ve onlar da bunu duyunca çok üzüldüler😔.
Evde💗
Annem: "Kızım iyi misin okul aradi ve duyunca bizde çok üzüldük."🥺
Safa: "Hayir annecim o kadar... o kadar... o kadar (!) kötü hissetim ki bana o kadar başka kötü şeyler söylediler ki ben , ben ne yapacağimi bilemedim😭😭.
Babam: Canim kizim benim öğretmenin herşeyi anlatti, sen doğru olani yaptin üzülme canim benim.🥺
Hadi geç oldu, hepimiz yatalim artik.Annem: bencede iyi geceler kızım Allah Rahatlik versin.❤️
Safa: Allah Sizede Rahatlik versin Annecim ve Babacim❤️.
Merak etmek Safa herşey düzelcek ne derse desinler sen bundan daha güçlüsün.
"Evet ben bundan daha güçlüyüm💪 Teşşekkurler iç ses neyse artik yatayim yarin yeni bir gün."
Eveet yeni bölümü nasil buldunuz yorumlara bekliyorum ve bu arada alttaki ☆ a tıklarsaniz çok sevinirim Şimdilik hosçakalin.👋🏻