Evet hepinize Merhaba 3. Bölüme hoşgeldiniz iyi okumalar🤍📖✨️.
[Okulun başlamasindan 1 hafta sonra.]
Safa: "Oh , Allaha şükür yetiştim😮💨." Esra: "Evet sonunda yetiştin Safa , kaç saatdir seni bekliyorum."
"Kusura bakma trafik vardı,ve bisikletim nedense yavaşladi,ve çalişmak istemiyor gibiydi".
"Tmm tmm neyse, hadi ders başlayacak."
Yasemin Ögretmen: " Eveet, günaydin çocuklar bügün derse başlamadan önce size bir duyuru yapmak istiyorum😊, Bügün Aramiza yeni bir ögrenci katiliyor😄(!)."
HERKES: "NEEE😨".
"Evet hazirsaniz(🥁) Marwa'cim gelebilirsin 😄."
Safa: "Marwa mi 😨".
*Marwa sinifa girer*
Yasemin Ögretmen: "Evet Marwa'cim Kendini bize tanitir-...."
*TENEFÜS ZİLİ🔊*
"Evet tenefüs isteyen çikabilir."
Ben bile şok olmuştum çünkü Marwa'yi 2 yıldır görmemiştim 🥺 Hemen Marwa ya koştum ve ona sarildim🏃♀️🫂.
İkimiz çok duygulandik ve askalsin ağliyacaktik.
Ve sonra Esra'yi Marwa ile taniştirdim.Safa:"Esra bu Marwa."
Esra: "Merhaba memnun oldum.☺️"
Marwa: "Selam memnun oldum ve bu arada bana [Merve] de diye bilirsin."Marwa nin takma adi Merve.
Safa:"Neyse tmm hadi kantine gidelim."
*Kantinde🍫*
Julia: Ah görüyormusunuz kızlar Safa ikizini bulmuş😂.
Safa: "Biliyormusun Julia bence bir ikizimin olmasi güzel, çünkü :
Ne kadar çok başörtülü kiz bu okula katılsa bu bizi güçlü kilmaz bu bizi daha iyi gösterir biz diğer müsliman kizlar için bir örnek oluruz(!). Yani demek istediğim bizimle istediğin kadar uğraş ama şunu bil! : BOŞUNA UĞRAŞIYORSUN!."Ve sonra Julia ve onun arkadaşlari nin ağizları açik kaldi öyle mutlu olmuştum ki😆. yani birisi zaten ona bir ders vermeliydi.(!)
3 saat sonra okul bitti ve ögretmen bize ödev verip herkes eve gitti.
Ama Marwa benimle eve gitti😃.Evde💗
Annem ve Marwa selamlaştı ve hepberaber sohbet ettik ve sonra ben ve Marwa ödeve geçtik.
2 saat sonra
Safa: "Sonunda bittirdik😮💨".
Marwa: "Evet sonunda 😂".Annem: "Kizlaar hadi akşam yemeği yiyeceğiz."
Marwa: "Uhm gerçekten katilmayi çok isterdim ama annem belki izin vermeyebilir..""Merak etme canim benim annenden izin aldim😄."
"Çok teşşekkur ederim 🥺."
"Annecim babam gelmiyor mu?"
"Baban geç gelicek kizim".Ve sonra Marwa bizimle akşam yemeği yedi ve sonra hepimiz akşam namazini kıldık ve sonra Marwa eve gitti .
Ve sonra babam eve geldi😊.
A: "Çay yaptim istermisiniz." B :" Ben isterim Hayatim."
"Ben istemiyorum teşşekkur ederim annecim."10 dk sonra🕑
Annem:"Evet eğer herkes çaylarini bitirdiyse herkes yatağa, Allah Rahatlik versin❤️."
"Sizede Allah rahatlik versin Annecim"❤️.Eveet yine ben bu bölümü de sonlandiriyoruz bu bölümdeki en sevdiğiniz kısım hangisiydi yorumlarda bekliyorum. Ve alttaki ☆ a tiklarsaniz çok sevinirim hoşçakalin👋🏻.