Eveet yeni bölüme hoşgeldiniz 😊! umarim seversiniz iyi okumalar✨️📖💖.
Safa:
Safa: [kendine gelir ve hemen müdüre koşar ama sonra düşünür]
💭: "eğer müdüre gidersem müdür Ebveyinlerime söyler ve işler iyice karışır en iyisi öğretmene eve gidebileceğimi sormak" dediVe sonra öğretmene sorarak eve gitti..
~ Evde ~
Anne: "Kızım yetti artık ama o Julia çok ileriye gidiyor !"
Baba: "BENCEDE!"
Anne: "Bu yüzden çok güzel bir fikrim var 😏."
{Sabah Okulda}
Öğretmene bir mektup vermem gerekiyordu ✉️ ve bunu yaptim!.
✉️≈📄
Öğretmen mektubu okudu ve sonra bütün sınıfa şunu dedi :
"Çoçuklar bügün Ebveyin toplantısı olucak saat 18.00 da"
☆Saat 18.00 da☆
Öğretmen: "Eveet sevgili Ebveyinler bu akşam burda olduğunuz için çok teşşekkur ederim sizinle konuşmak istediğim çok önemli şeyler var!!."
Ebveyinler: "Ne oldu acaba?!?!?."
Öğretmen: "Son zamanlarda sınıfımdaki 2 öğrenci nin arasında sorunlar yaşanıyor."
Julia nin annesi [Juliana] : "Evet sanırim benim kızım ve SAFA hakkında konuşucaz sanırım.
Safa nın Ebeveyinleri: "demekki Julia nin annesi buymuş.."
{Öğretmenin uzuuun bir konuşmasindan sonra:
Juliana: " Öğretmenim siz nadıl benim kızım hakkinda böyle konuşursunuz😠
Rezillik gerçekten rezillik ben kızımì bu okuldan alıyorum!😠😠."Safa nin iç sesi💭: evet Julia okuldan gitti ve herkes çok şaşirmişti ama en azından artik biraz rahatlamıştık. Allah hepimize yardim etsin amin. Neyse çok yoruldum hadi iyi geceler.
Eveet yeni bölümün sonuna geldik.
Umarim hikayemi seviyorsunuzdur🥺
Yeni bölümde görüşürüz🤗📖👋🏻.