İlk karşılaşma

159 8 5
                                    

VEGAS

Şu anda sevgili kuzenim üç koca adamı zorla catboy sahiplendirmeye götürüyordu.Nedeni ise şu aralar çok popüler olmasıymış.O küçük kedilerin bizi mutlu edeceğine inanıyordu ne saçma bir düşünce ama...

30dk sonra...

Evet şu anda bu aptal yere giriyorduk.
Tanrım her tarafta aptal kediler vardı çoğunluğu şirinlik yaparak insanları etkilemeye çalışıyordu.Ah cidden kötü bir fikir olduğunu şimdiden anlamıştım.

-Buraya gelmek kötü bir fikirdi.Bunlar hiç bize göre değil ki.

-Saçmalamayın isterseniz.Şunların tatlılığna bak.    Dedi iki tane kediyi kucağına alırken.    -ben bunları istiyorum çok tatlılarrr.Hadi sizde çabuk olun akşam kadar sizi bekleyemem.
(Arm ve Pol)

Hem bizi zorla getiriyor hemde bize kızıyordu.Şimdi neden onu sevmediğmi daha iyi anlıyordum.Ah hadı ama bunları hiçbiri benin seveceğim tarzda değildi ki.

Kinn birden önümden hızlı hızlı geçip bir catboyun yanına gitti.Ona sanki dünyadaki en değerli varlışkmış gibi bakıyordu.

-Naber ufaklık,ismin ne?

-İsmim Porsche.

-Porsche ne kadar güzel bir isim.Benim ismimi sormadı ama ben Kinn.Çok tatlısın seni sahiplenmek iatiyorum benimle gelmek ister misin?

-Sen zengin misin?

-Evet ama ne alakası var?

-Eğer zenginsen seninle gelmeyi kabul ediyorum sahip Kinn.

Harika aptal kuzenim de kendisine bir catboy buldu.Şimid bir ben bide Kim kalmıştı demek isterdim ama o da elinde kıvırcık saçlı bir catboy ile yanımdan geçti.

Ne yani bir ben mi kaldım.Off birisini alıp gideyim bari.Bunu demem ile bacağıma birisinin çarpması bir oldu.

-Ah üzgünüm efendim koşarken sizi fark etmesdim.

Aşağıya bakmam ile bana kocaman gözleri ile bakan tatlı bir kediyi görmem bir oldu.Beyaz kulakları ve kuyruğu vardı.Yanağında bir yara izi vardı ama o iz bile bu kedinin güzelliğni düşürmüyordu.

-Sorun değil minik.İsmin ne?

-İsmim Pete efendim.

-Pete ne kadar güzel bir isim ben Vegas ve senin gibi tatlı bir kediyi sahiplenmek istiyorum.

Tatlı kedi gözelrini kocaman açıp bana şok olmuş bir şekilde baktı.

-Siz beni sahiplenmek mi istiyorsunuz.

-Evet niye beğenemedin mi?

-Hayır hayır beni yanlış anladınız.Ben sadece çok mutlu oldum.

Dedi kocaman gülümseyerek.Ona elimi uzatım ve anında tutu.El ele bir şekilde oradaki görevlilerin yanına gittik ve işlemleri haletik.Canım kuzenlerim beni arabada bekliyorlardı.Onları fazla bekletmeden hemen arabanın içerisine girdim.Girmem ile Kinnin elindeki kedinin ağladığnı gördüm ama bizi görmesi ile hemen susutu.

-PETE!Seni bir daha hiç göremeyeceğimi sanmıştım.

O küçük kedi hemen Petein boynuna atladı.

-Porsche beni boğuyorsun.    Dedi küçük kedim.

-Görünen o ki sizin kediler tanışıyormuş.

Khunun konuşması ile ona baktım.

-Nasıl yani?

-Porsche ve Porchay kardeşlermiş ve Pete ile çok yakın arkadaşlarmış.Daha demin bunun için ağlıyordu.

İşler biraz daha garipleşmişti.

-Arabaya binmeyi planlıyor musun dondum.

Diye cıyakladı küçük Kim.Arabaya binip küçük kedimi kucağıma aldım.Bana dönüp kocaman gözleriyle bakıp tatlı tatlı gülümsedi.İlk başta catboy sahiplenmeysecekti ama bu tatlı kediyi gördüğünde hemen fikri değişti.Bu tatlı kedi ile önlerinde uzunca bir hayat vardı...

//////////////////////////////////////////////////////////////////////

//////////////////////////////////////////////////////////////////////

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet ilk bölümü yazdım umarım beğenmişsinizdir.Eğer beğenmediğniz bir yer varsa lütfen belirtin.Eğer gelecek bölümlerde olmsını istediğniz bir şey varsa onu da belirtin lütfen.Şimdilik görüşürüz.

Elina

catboy//vegaspeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin