PETE
Gerçekten şu anda bir sahibimin olduğuna inanmıyorummm.
Daha öncesinde 1 kişi tarafından sahiplenmiştim ama pek iyi gitmedi hata hiç iyi gitmedi.Her zaman bana çok çirkin bir kedi olduğmu söylerlerdi bu yüzden bu yakışıklı sahip beni isteyince çok şaşırdım.
Şuanda sanırım sahibimin evine doğru gidiyorduk.Porsche ve Porchaydan ayrılmadığım için çok mutluyum.Onları çok seviyorum onlar benim tek arkadaşlarım.Ama onları birazcık kıskanıyordum özelikle Porscheu.Sahibinin kucağına iyice yerleşmiş uyuyordu.Bende sahibimin kucağında yatmak istiyordum ama kızmasınadan korkuyordum.Yavaşça ona dönüp baktım ve zaten beni izlediğni fark ettim.Birden beni kucağınada yatırması ile neye uğradığma şaşırdım.
-Sende uyu biraz yorulmuşsundur.
Aman tanrım(omen tanrım) şu anda sahibimin sıcacık kucağında yatıyordum.Ondan gelen güzel koku ile gözlerimi kapatım ve derin bir uykuya daldım...
_
Gözlerimi açtığım zaman siyah bir yatakta uyuduğmu fark ettim.Sanırım burası sahibimin odası çünkü onun gibi mis gibi kokuyor.
-Uyandın mı küçük kedi?
Kapıdan gelen ses ile hemen oraya döndüm.Sahibim kapıya yaslanmış bana bakıyordu.Bende hemen ayağa kalkıp karşısına geçtim ve kısık bir ses ile konuşmaya başladım.
-Uyandım sahip.
-Acıkmış olmalısın,ne yemek istersin?
-Yumurta rulosu çok severim onu yemek istiyorum istiyorum tabii sizin için sorun olmasa sahip.
-Tamam şimdi yaparım ayrıca bana sahip deyip durma aşırı sinir bozucu onun yerine Vegas de.
Bana son bir bakiş atıp aşağıya inmeye başladı.Bende kuyruk gibi peşine takıldım.
-Sen şuraya otur,ben sana şimdi yemek yapıcam istersen televizyonu açabilirsin.
Öyle demesi ile hemen televizyonun karşısındaki koltuğa oturup kumandayı aldım ve televizyonu açtım.Kanalları tek tek geçerek hoşuma gidecek bir şey arıyordum.Karşıma çıkan çizgi film ile hemen kumandayı bırakıp izlemeye başladım.
-
-Pete!İki saatir sana sesleniyorum duymuyor musun?
Sahibimin bağırması ile hemen oraya döndüm.Dönmem ile bana sinirli bakan gözler ile karşılaştım.Onu daha fazla sinirlendirmemek için hemen ayağa kalktım.
-Üzgünüm sahip duymamışım.
-Sana bana sahip deme demiştim.Vegas de sahip çok sinir bozucu(😒)
-Üzgünüm sahi- yani Vegas unutmuşum.
-Neyse gel yemek ye.
Bunu demesi ile önden yürümeye başlaması bir oldu.Hemen peşinden gitmeye başladım bir kaç saniye sonra mutfağa gelmiştik.
-Geç otur.
Hemen bir sandalye çekip oturdum ve önümdeki çubuklar ile yemeye başladım.
-Çubuk kulanmayı nerden öğrendin?
-Eski sahibim öğretmişti Vegas.
Eski anıların tekrara aklıma gelmesi ile gözlerim doldu.Kafamı sallayıp yemeye başladım.
-Beğendin mi?
-Evet Vegas çok güzel olmuş.
Gerçekten tadı çok güzeldi.Sahibim yani Vegas çok güzel yemek yapıyor.
-Odan daha hazır değil belki odanı sen düzenlemek istersin diye yapmadım.Yarın birlikte alışverişe çıkar istediğin eşyaları alırız.O zamana kadar benimle uyu.
Demesi ile öksürmeye başladım.
-Tanrım Pete iyi misin?
Bardağa su doldurup bana verdi.
-İyim sadece bir anda öyle söyleyince şaşırdım.
-Aynı yatakta yatmamız sorun olmaz değil mi?
-Yok,yok olmaz Vegas.
-
İkimiz de yemeğimizi bitirmiştik.Saat geç olduğu için şimdi BİRLİKTE uyuyacaktık.
-Pete niye kapıda dikiliyorsun?Gelip uyusana.
-Şey üzgünüm Vegas hemen geliyorum.
Hemen yatağın boş tarafına yatım ve Vegasa sırtımı döndüm.Birden arkadan bana sarılan beden ile şok oldum.
-Umarım sarılarak uyumamızda sorun yoktur,yoksa var mı?
-Ha-Hayır Vegas.Benim için sorun yok.
Daha fazla dayanamıyordum yarı cat boy olduğum için çok uykum geliyordu.Kenidmi sıkmayı bırakarak Vegasın kolarında mışıl mışıl uyumaya başladım...
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Bebişş🤏
Evet bu bölüm de bitti.
Umarım bölümü beğenmişsinizdir.Eğer beğenmediyseniz lütfen bunu yorumlarda belirtin.
Eğer ileri bölümlerde olmasını istediğniz bir sahne varsa buraya yazabilirsiniz.İyi günler-geceler.
•Elina
ŞİMDİ OKUDUĞUN
catboy//vegaspete
Fiksi PenggemarDeli kuzeninin ısrarları sonucu bir catboy mağzasına giden Vegas,hayatını değiştirecek o tatlı kedi ile tanışmıştı. Eski sahibi tarafından şiddete uğrayan Pete yüzündeki o iğrenç yara izi yüzünden kimsenin onu sahiplenmeyeceğini düşünüyordu.Çünkü he...