alışveriş

89 8 11
                                    

Pete

Sabah gözüme vuran ışık yüzünden gözlerimi açtım.İlk defa bu kadar rahat uyuduğmu hatırlıyorum.Vegasın göğüsü yumuşacık insanın oradan kalkası gelmiyor hiç.Gözlerimi iyice açıp etrafıma bakmaya başladım ve kafamı kaldırmam ile sahibimin mükkemel yüzü ile karşılaştım.O gerçekten çok yakışıklıydı tanrıların bile kıskanacağı bir yakışıklılığa  sahipti.Onun sahip olduğu tek kusur bendim. Hala neden beni sahiplendiğni anlamış değilim orada benden daha güzel bir sürü catboy vardı.Hiç birinin yüzünde bende olduğu gibi çirkin bir yara izi yoktu.Bu yüzden Vegas ne derse onu yapacak ve gözüne girmeye çalışacaktım.Umarım beni diğer sahiplerim gibi çirkinliğim yüzünden bırakmaz.Yine öyle bir şey yaşamayı kaldıramam.

Onu izlemeye dalmışken güzel göz kapakları titreyerek açılmaya başladı.Hemen göğüsünden kalkıp ondan biraz uzaklaştım.Çünkü bana neden bu çirkin yüzün ile göğüsüme yattın diye bağırsını istemiyorum.

-Günaydın Vegas!

-Uyandığın zaman neden beni de uyandırmadın?

-Şey eğer sizi uyandırırsam kızarsınız diye düşünmüştüm,üzgünüm.

-Sorun değil kedi,böyle saçma bir şey için kızmam.

O gerçekten diğer sahiplerden çok farklıydı şimdiye yaptığım hatalar yüzünden beni aç bırakıp ceza odasına kilitlemesi gerekirdi...

Aklıma gelen kötü anılar ile hemen gözlerim doldu.Vegas farketmeden kafamı eğmeye çalıştım ama görmüştü.

-Hey niye ağlıyorsun velet.

-Şey ben şey için şey yapıyorum.

-Şey diyip durma ne söyleyeceksen çabuk söyle akşama kadar seni bekleyemem.

-Özürdilerim Vegas bir an için eskileri hatırladım da.

-Her neyse umrumda değil bugün işim yok seninle alışverişe gidip birkaç kıyafet alıcaz o yüzden çabuk kalkıp hazırlan.

-Şey,Vegas kahvaltı yapmicak mıyız?

-Hayır dışarda yemek yiyeceğiz.

Onu sinirlendirmemek için hemen hazırlanmaya başladım.

-Hazırsan çıkalım kedi.

-Evet hazırım çıkabiliriz.

Birlikte evden çıkıp arabaya bindik ve hızlıca catboylar için özel olarak yapılmış olana o AVM'ye gittik.

Vegas otoparka girip arabayı park etti.Önce kendi kemerini sonra benim kemerimi açtı.

-Hadi in hemen bittirelim şunu.

Birlikte arabadan inip içeriye doğru yürümeye başladık.İçerisi gerçekten kocamandı.

-İlk hangi mağzaya girmek istiyorsun.

-Fark ettmez siz seçin.

-Tamam ilk buna girelim o zaman.

Birlikte büyük bir mağzanın içine girdik.Vay be içeride biiir sürü kıyafet vardı.

-Ben seni burda bekliyorum sen istediklerini seçip yanıma gel.

Dedi girişte bulunan koltuğa oturmadan önce.

-Peki Vegas.

Hızlıca mağzayı gezmeye başladım.Önce pantalonların olduğu yere gittim.Bir sürü güzel pantalon vardı ama tabii ki güzeliğne göre değip parasına göre alıcaktım.Çok pahalı olursa Vegas kızar ve beni göver.

O yüzden orada bulunan en ucuz pantalonu aldım.Ondan sonra oradan çıkıp başka kıfetler bakmaya başladı.T shirt,eşofman,swit aldım tabii ki bunların da en ucuzunu aldım.Tam Vegasın yanına gidecektim ki dikkatimi bir gömlek çekti.Çok güzeldi en önemlisi ise en sevdiği renk olan mavi rengindeydi.Üzerinde tatlı renkli ayıcıklar vardı.Gerçekten çok beğenmiştim.Hayranlıkla gömleğin yanına doğru yürümeye başladım.Acaba alsam Vegas kızar mı?Aklima gelen şey ile hemen fiyatına baktim.Çok pahalıydı.Bunu alamam ki Vegas çok kızar yoksa.

-Bunu mu almak istiyorsun?

Arkamdan Vegasın sesini duymam ile hemen oraya döndüm.

-Şey aslında çok güzel ama çok pahalı o yüzden almicam.

Vegas benim dediklerimden sonra gömleğin fiyatına pahalı.

-Tanrım kedi bumu pahalı.

-Neden öyle dedin ki pahalı değil mi?

-Hayır değil al ayrıca hiç mi kıyafet zevkin yok aldığın kıyafetler çok çirkin.

-Ben fazla para harcamamak için en ucuzlarını aldım o yüzden birraz çirkinler.

-Tanrım ne?Pete ben zenginim bunu yapmana gerek yok.Şimdi bu kıyafetleri yerine bırakıyorsun ve asıl istediklerini alıyorsun.Fiyatına bakma ama.

-Gerçekten mi şey tamam o zaman.

Deyip hemen elimdekileri bıraktım ve gerçekten beğendiklerimi almaya başladım.İstediklerimi alınca Vegasın yanına gittim.

-Vegas beni alışverişim bitti bunları alamak istiyorum.

-Tamam ver sen onları bana burda bekle.

Vegas elimdekileri alıp kasaya gittmeye başladı.Bende Vegasın daha demin oturduğu yere oturup onu beklemeye başladım.Etrafıma bakmaya başlayınca hiç beklemediğim birisi ile göz göze geldim...

/////////////////////////////////////////////////////////////////////

/////////////////////////////////////////////////////////////////////

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok güzell🤏

Üzgünüm bölüm baya geç geldi farkındayım.Hem aklıma bir şey gelmiyor hemde artık 9.sınıfım.Bu yuzden derslerime odaklanmaya çalışıyorum ama yine de haftada 1 bölüm atmaya çalışıcam.Hala yeni bölüm bekeleyen okurlayımdan çok özür dilerim iyi geceler-günler dilerim bir sonraki bölümde görüşmek dileği ile hoşçakalın.

Bu arda bu kitapta görmek istediğniz sahneler varsa lütfen belirtin.

Elian

catboy//vegaspeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin