chapter -5

74 10 0
                                    

Chapter -5

Nihnih lai aliam tawh, hajin pawh khami zan insual na hmun atraga a haw kha a u nen chuan an in hau nasa kher mai, nihnih zet chu in be miah lo in an awm tawh bawk a , aclass banah jin-an a hruai ziah agaih tawh bak ah a u in a bike chahbi alak sak daih bawk a, hajin lungawi lo chuan a u chu biak pawh a tum bik lo.

A cafe kal na thinah tho khn lo thu leh in jin in arawn lam hun ghah pah chuan an class project chu alo a laptop ah chuan a lo ti mial+ a, chutih lai tak chuan a bulah hian mi pahnih hi an lo ding a, hajin chuan a han en chho ha a, " Hi, Min hajin tiraw inih khah i dawhkhan hi kan lo trawmpui ve thei che ngem? " Tihpah chuan amipa zawk chuan nelawm tak hian a lo nuih sen+ a.

Hajin chu a hawi kual vel a dawhkan ruak dang a awm lo tih a hriat hnu chuan " Im, lo thu ru k kal trep tawh tho a apoi in ti te ni lem loh chuan" Pangai tak chuan alo tive mai a, hmeichhia zawk chuan eilo hmel deuh hian hajin chu a lo melh ralh a mhs hajin chuan a hmulo a thil tih laiah chuan abur leh nghal ngar+.

" Kim mingyu ka nia " Mipa zawk in arawn tih leh chuan hajin chuan nin hmel deuh a thawk halh pah hian " Awle " Hi alo ti mawl tawp a, mhs thil hrechhuak ni awm tak hian ahma a thu mek chu a en ghal a, chik taka en vung+ chung chuan " Engtin nge ka hming i hriat? " Ati deuh hmuk a, mingyu pawh chu alo khi suk rigawt.

" Hmeltha tih zawng te hming chu hriat ahar hlei nem " Tih pah chuan hajin laptop bula note chu a melh zeuh a, hajin pawn amelh na lam a en chuan a note a ahming lo in ziak chu a zuk hmu a," Anih dawn hi " A tih lek chauh a.

Mingyu chu tho thurh in, " Somi, order k va lam ange aw " Ati a somi pawh chu lo bu ghauh in, mingyu pawh chuan counter lam chu apan san ta a.

" Min hajin maw park somi ka nia " Tih pah chuan a kut chu arawn phar chhuak a, nelawm tak chuan a nui sen+ bawk a, hajin pawh chuan lo nuih let ve sak in " Keipawh k hmu che chu k lawm e " Tih pah chuan somi kut chu a vuan ve a , an in chibai ta a.

Hajin in somi kut thlah mai atum chu somi chuan ghet tak lo vuan bet in " Ani saw k bialpa ania, ahmeltha tiraw, abiak that em che avang khan beisei na lo in siam lo la.. midang ta ani tawh tih kh lo hre tawp rawh " Anui lai tawp hmak chuan ati a.

Hajin chu alo nui hak mai, chutah somi kut chu tham let in a herh sak deuh sawk a, somi na ti chu a tre trawt mai " Park somi maw, i bialpa saw k engah mah athawk lo, lo lungngai suh ka lak nilo alak ah sawn hlauthawng zawk rawh" Somi kut chu a thlah ta a, somi pawn rang tak a akut chu lo dawm in na ati kher mai.

" Iva rapthlak ve a " Somi'n a tih chuan , " Ngaithla rawh, i cho loh tur i cho sual ani, chuan k khawngaih hle mai che bialpa lerh tak i neih avang in " Hajin chuan ati leh hmak a, aloptop te chu khung fel in engmah sawi tawh lo chuan achhuah san hmaka.

Counter bula lo ding reng mingyu chuan an chet dan chu hmaih nei miah lo in alo thlir reng a, akhi deuh suk a " Hei le i order chu " Counter ghak tunu chuan arawn ti a, mingyu pawh chuan lawmthu sawi pah in a mit an siai leh zeuh a, chunu pawh chu alai hle, somi lo ghah na lamah chuan mingyu pawh chu a in chawi phei ve ta a.

********************************

Jin leh hajin chu car chhungah chuan an thu dun ran mai " Hajin nihnih liam ta a thil thleng kh ihriat kh, yoongi in tuna i thil tum hi a hriat chhuah chuan tun ai hian a thinrim dawn ania " Alo ti chuar+ a " K u nun na chungchang ania, k ngaihthah thei lo enge kan lak atrag hian an duh tih hi k hre duh ani, oppa khawngaih in min hruai hram rawh, k u bulah chuan movie kan en kan ti dawn nia " Hajin chuan ngenngawl tak hian alo ti ve a.

Jin chu a thaw halh a, hajin luhlul zia a hria a a kalpui lo anih pawn a ruk in a mah in akal leh tho a rin avang chuan " Awle mhs kan rei thiang lo " Chu ati ve ta nge nge a, hajin pawh alawm kher mai.

SWEET REVENGE _- Seventeen Fan fiction (Mizo) Where stories live. Discover now