chapter 10

46 9 0
                                    

Chapter 10

Zan lam ah chuan club ah hian winmet leh strikes member then khat hian zu an lo in ho a, tun trum chu private room ah nilo in mipui ho karah chuan an awm ve tawp tawh, mi dang lam leh che vel thlir reng pah chuan scoups chuan chhun lam a hospital a athil hmuh kh a ngaihtuah gut+ a.

  

   Kha tia coffee in tur a achhuak a let leh kha room a luh hma hret khan room chhung a an trawng nawk+ chu a hria a, hmeichhe aw a hriat ve avang khan pawh mai lo in room kawngkhar a darthlang a trag chuan a en a, seungkwan dino leh hajin te hlim taka an in kuah lai kh ava hmu ta kha ania, luh mai kh chu duh mhs ruahmanna dang a rilru ah lo lut in, seungkwan te nen a inzawmna an nei tih chu hajin hriat tir loh phawt kh tha berin a hria a, engmah sawi lo in a kal san leh ta ghal a.

    A gaihtuah na kawma a thu ngut+ chu wonwoo chuan rawn bia in," Cheol zan in hi i danglam riau mai k ti" Arawn ti a, scoups pawh chu lo nui sukin," Hmeichhe 1 lek hian k awmdan zawng+ hi a thlak theih i ring em," Alo ti let ve a.

  "Hajin sawi itum na em ni?" Joshua chuan alo ti ve a, scoups chu alo bu deuh ngut  a, wonwoo chuan a zu chu tlak pap in," Nia hmeichhia hian nun pumpui chu an lo thlak thei anih hi"alo ti ve a, midang ho chuan wonwoo thusawi chu mak ti zet hian an lo en a.

  "Wonwoo kan hriat ve thin kh chu playboy dik tak kh ania, zankhatah pawh mipathum kawp thei ngat” hoshi chuan alo ti a midang pawh chu an lo nui dar+ , wonwoo chu anui ve hran lo thutak zet a rawn hawichhuak in," He nula yeri ka nun a alo lang atrag khn tumah k ngaihtuah thei tawh lo," An tih leh phei chuan midang ho chu an lo eeehh dual a.

 

   Thildang sawi a an rak nak+ lai chuan scoups chuan thil hmuh anei ta tlat, hajin ni ngei a ahriat avang chuan chik tak hian a en char+ a an hnaih deuh a alo kal chu, hajin ngei chu alo ni.

  Hajin chuan kawrfual chhing lampang a dum hi a ha a, leather jacket a chungah a ha bawka, heels sang ltk lo sexy ru riau si hi a buna, asam chu a thlah siau bawka, makeup ahmang ltk lo a ahmui chu tlem a hnawih sen ve a, mhs chu tichung chuan ala langsarin ala chhelo emem tho.

   Dawh kan pakhat chu hajin chuan ahan kil a, wine chu la kang in tlem chu ahan in a, a bulah chuan mipa lian ve lam pang hmelfai deuh vuk mai hi arawn ding ve a, hajin chuan a melh zeuh a ahawi san leh ghal a.

 
" Hi, jihun ka nia i mal hle mai in tur k lo lei dawn che ami"hajin han nui seih pah chuan a han ti a, hajin chuan amit lo men kual ruih pah hian," Ka lawm e mhs k intur man chu keiman k tum ve thei alwm " Nel awm vak lo a nuih pah hian alo ti let ve a, chu pa pawh chu a nui hak mai," Tih teh nula, duh lo ang deuh khn awm suh, min test la i zawng chhang mai ang "jihun chuan ahajin beng bulah chuan a zu ti sar+ a.

  Hajin chuan ngei hmel taka melh pah hian," Thianpa i thil sawi lam kh chu k tuipui vak lo, min kal kian san theih chuan k lawm ngawt ang"alo ti ve leh a, jihun chuan hajin kawng a kuah pah chuan," Tikhan duh lo deuh anga awm kher kh angai lo ania, nuam iti ngawt ang "tih pah chuan hajin chu alamah a pawt hnai dwrh a.

  Hajin chuan lo nam san in," Hmela min kalsan rawh k tih chu "alo ti vin thata jihun lah chuan ngaipawimawh lo deuh hian hajin kut ah chuan a vuana," Lo kal mai+ teh "ala ti tralh a, hajin thinrim ltk chuan a chemte pai ruk chu pawrh in ring tak hian a vuan ran tawh a," Min thlah vat lo a nih chuan a poi zawk ang "ati chang faka, amitmeng chu thip tawh tak ani.

  Jihun chu nuisuk in," Tikhan i hlauhawm ve reuh ltk "ti chuan ala chhaih a, hajin chuan a chemte chu a phawrh hman trep mhs mi pakhat hian rawn pawt sawn dawrh in ahma a jihun ding reng chu  a hnek thlu tawp a, hajin in ahan en chuan scoups alo ni.

   Jihun chu rawn ding chhuak leh in," Hmela enge i hriat a " Arawn ti vin hlur a a kamsir atraga thi lo chhuak chu a tuai zeuh a, scoups chuan rum tak a en pah hian," Ka hmeichhia buaina ilo thlen vang anih kh" Ati hmaka, jihun chu nui hakin," Ka hmeichhia aa? Mi a ah min ngai ami?" Tih pah chuan scoups chu a pan hnai ve a.

SWEET REVENGE _- Seventeen Fan fiction (Mizo) Where stories live. Discover now