chapter 15

37 8 0
                                    


Scoups leh hajin pawh yoongi hriatpui na thlap in karhnih lai chu an in zui ve tawh a, a induh na te pawh apung zel a, an inhmu ngun telh+ a an induh telh+ emaw tih tur hi ani.

"Hmangaihna hian mihring mizia hi alo thlak thei khawp mai" Scoups chuan atia, wonwoo chuan nuih suk pah hian," Ni e tiraw, keipawn insiamthat k tum mek chu anih hi, yeri laka k awm dan avang khan inthlahrun na hlirin k khat"ati ve a, scoups chuan adar a lo ben thek+ pahin,"a tha leh vek mai ang, in la naupanga, naute siam leh na chance te chu ala tam alwm"alo tive a, an pahnih chuan an nui dun hak+ a.

" Ka tel lo pawn in hlim dun khawp kha" Hnung lam atrang chuan yoongi chuan alo ti a, wonwoo chu a hawi let vat a, yoongi chuan nui var+ chung hian arwn pan phei a an bul ava thlen chuan wonwoo hian scoups nen en tawn zak+ pah chuan,"nangni pahnih hi, tinge engmah min hrilh ve loh" Atia a lungawi loh hmel deuh chuan a awm a.

Scoups chuan nuichung hian,"surprise anih kh, trawngka a in hrilh ai chuan inhmuh ngei hi a tha alawm, kan hman tlang har em ani"atia, wonwoo pawh chuan yoongi dara kuah pah chuan,"alo rei ta hle mai"ati sapa, yoongi pawh lo nui hakin,"ni e alo rei ta hle mai unaupa"atia a, an hma lam a nitla mek chu an thlir ho vang+ a.

🖤✨✨✨🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Iris leh evelyn chu an bazar haw an in khai bawr dun hle a, kawng reh deuh hlek a an 2 a ankal lai chuan evelyn chuan zuitu an nei tih ahre ta a, hnunglam chu a hawi zuk a mhs tumah ahmu lo, an kal leh zel hnu chuan kawr dum veka inthuam mi 2 hi an hma ah chuan an lo ding thut a.

1 zawk chuan,"tu zawk nge evelyn "atia, evelyn pawh chuan amah anih thu chu alo sawi a, pakhat zawk chu lo hawi chhuak in haruto ani," Tha deuhin min lo zui ang nge, tihluih na in kan hruai ang che"arawn tia, Iris chu rawn in rawlhin,"thiante u enge maw in buaina le, min hai aniang "alo ti ve a.

Pakhat zawk chu rawn nui hak in arawn hawi chhuak ve a, iris in pakhat zawk hmel ahmu chiah chu a thil khai lai chua athlauh ghal a, aw khur zawih+ hian," Yooo yo yoshi ii"ati a, yoshi pawh lo nui sukin,"in nun thar chu nuam itih hmel hle mai, keini hian tiang khan tilo che ila chuan tun ang hian i hlim lo maithei asin,"alo ti ve a, evelyn chuan hrilh hai tak hian alo en a.

Haruto chu rawn trawng leh in," Hun kan nei tam lo, min rawn zui vat loh chuan a pawi ang"atia, evelyn chuan iris chu ahnunga awm tir pahin,"ka zui na chhan tur che u k hrelo"ati hmaka, yoshi chuan haruto chu a melh zeuh a, haruto pawh chuan lo hrethiam in evelyn te lam chu apan hnai ta a.

Evelyn chuan a theihtawpin lo sual let ve mhs mipa tha nanana chu a hneh bik lo a, haruto chuan nikhaw hrelo a siam in a pu nawlh a, hlauh avanga engmah ti thei lo lo ding khawng reng Iris lam chu hawiin," Police call chu tumbuai duh suh ang che, i pasal leh athianpa erawh i hrilh thei ang"atia a, evelyn pu chung chuan an kal san ta a.

Iris chu chhuat ah thu hnawkin a khur tlawk+ a, abag chu adap ghal rawk+ bawka, aphn chu la chhuakin dk chu a call ta ghala, dk in phn alo lak rual chuan," Evelyn an hruai an rubo, ka mithmuh lai rengin, engmah tih theih k nei silo, emgtin nge ni ang"atia a trap ghal zawih+ a, dk chuan inbengdai tur a lo tiin,"nagmah kh tunah khawnge i awm k lo hruai phawt che anga tih dan tur kan ngaihtuah dawn nia"atia, iris pawh chuan a awmna hmun chu ahrilh ve ghala.


Inah chuan iris tha khur la reh thei lo chu dk chuan a thut puia, akut a chul heuh+ pahin,"hlauthawng suh engkim atha leh vek ang, ka awm hi hoshi pawh a awm bawka, evelyn chu kan chhanchhuak ang, inbengdai rawh le"ti chuan a hnem mawlh+ a.

SWEET REVENGE _- Seventeen Fan fiction (Mizo) Where stories live. Discover now