Iris malchung kham chung chuan dk chu tuitak hian a muhil a, a kut dinglama iris kut vuan pah in veilam zawk chuan iris pum chu a si reng bawk a. Iris chuan dk chutia tui taka amu chu asam a chul sak pah chuan," Vawiin chu i hahhle anih dawn hi " Ati sap a, a nui leh var+ thin Dk a tawng hi vaneih a in ti thar hle ani.
Iris chuan hunkal tawh a ngaihtuah let a, a nun lo buaichuar ta vek leh Dk in a chhanchhuah tak dan te chu angaih tuah vang+ a.
Kum 3 liam ta khn (iris pov)
Thil ri rum+ thawm ah chuan k harh zawk mai, k awm na chu a lo thim vek a chet k tum a k che thei lo k kut chu phuar beh tlat ani, vawi leh khatah k awm na chu a rawn ghing dawt a bang ni ngei turah chuan k in tauh cawrh bawk.
Hmun zim takah k awm tih chu k in hrethei ghal, ka chungah hian enge thleng hi, ka han ngaihtuah chiang a ka hriat hnuhnung ber chu ka nu leh pa nen a chawlh hmang tur a kan kal kha ani.
Ka pa in car a khalh a k nu chu a bul passenger seat ah chuan a chunga bawk a , keichu a hnung ah k awm thung. Chawlh hmang tur a kal kan ni bawka kan hlim tlang ltk, mhs kawng reh taka kn tlan lai chuan kan hma ah tak hian mi 3 hi silai kengin an rawn ding thut a, ka pa pawh chuan car chu a ti ding ghal a.
Inhera tlan let a tum chu, 1 chuan k pa chu a lu ah tak arawn kap pawp a, ka nu nen kan hlau ltk chu kan tre nasa ngang mai.
Mi 3 te chuan min rawn pan a car chu rawn hawng in pakhat chuan dim lo tak hian min rawn pawt chhuak nawk+ a. K lo trang ve nasa ltk ka nu chuan amah chauh chu la a keimah min chhuah tir hram tur chuan angen lawm+ a.
Mittui tling pam leh chhan ngai emem a k nu k en lai chuan k nu pawh chu an kap hlum ve ta, k lu chu a ri chawrh a k khawhmuh athim ghal vek a kh+ k thil hriat tawp ber ani leh k nu dam lai k hmuh tawp ber chu.
" Nu pa, a thim ltk min lo chhan rawh u" Ti chuan k pun sep a, k mittui chu a baw ghal zawih mai, enge k chungah hian thleng zel ang tia k ngaihtuah mek lai chuan k awmna chu na lo te hian a ghingleh dat a.
Mihring thawm chu k hreta a, k theih tawpa tal pah chuan " Khawngaih in min tranpui teh u, hetah hian k tang ania min pui rawh u " Chu k ti vak+ a, chutah k awm na chu a rawn in hawng a, car hnugah hian k lo awm reng anih chu.
Ka awmna rawn hawng tu te chuan dim lo zet a min lak chhuah pah chuan pakhat chuan " Thu awih takin awm la, nung dam in i awm animai" Arawn ti a, beih let chu k duh mhs beilet tur in engmah k ti thei silo a min tih ang+ chuan k awm tawp.
Hmun 3 vel zet a awm na min sawn pui hnu chuan lawng hmangin korea min pan pui ta a.( kei hi japanese leh australian thlah pawlh k ni a, ka pa zawk hi japanese anih vangin japanah kan awm ani).
Korea kan thlen chuan khawilai hmun nge pawh k hriat loh ah hian min kal pui a, chulai hmuna thawk thenkhat chuan min tifai vel a, athenin min chei bawk a, engchiah nge k chungah hian thleng dawn ni.
Zan riah vel kan ei zawh hnu chuan hmun 1 ah hian min hruai leh a, an lo lam hut+ mai a then in asir a thut naah te chuan thu in zu te an lo in bawk a, chung ho chu kal pel in room in dawt phei thluah awm na ah hian kan kal a, room chu kan kal pel zel a , atawp ber a mi VVIP tih in ziah naah chuan min luh pui ta a.
Kan va luh chuan patling ka pa rual tur ang vel 2 hi an lo awm a, min hruitu nu chuan an bulah chuan min hruai phei a, an bulah chuan kan thu ve a ka bula thu pa chuan k dara kuah pah hian thil hi a sawi a, mhs an sawi awmzia k hrelo.
Ahnuah zu te chu an in a, min hruai tu nu leh a awmpui pa zawk chu an che nasa tran ta a, k hlauthawng tawh ltk chu k khur der+ thei, k bula mi chuan zu chu min pek ve atum a mjs k lo in duh lo a.
Min vin deuh hluk a mhs enge a sawi a awm zia k hrelo, a hnuah chuan min rawn chul ta thuak+ mai k lo trag nasa deuh chu k hmaiah chuan min bengnta chawrh a, ala duh tawk lo eng emaw sawi in apun nul+ a, chuti pah chuan min sawisa chu ani ber mai, min kek dak lawp a zu chuan k hmaiah arawn leih ta anih chu.
YOU ARE READING
SWEET REVENGE _- Seventeen Fan fiction (Mizo)
FanfictionHe story ah hian duhthu sam loh te, tihsual palh te a awm nual a, min lo hrethiam hram+ dawn nia. Chuan chapter 1 leh 2 hi ahnaui ah a awm daih a chiar dan lo thiam mai ru aw, 18+ tlem a awm bawk. Update hi theih aga chak a neih pawh kan tum bawk...