Selam! Hikayemin yeni bölümüne hoşgeldiniz. Umarım seversiniz. Eğer hikayemi severseniz beğenerek ve yorumlayarak belirtebilirsiniz. O zaman hikayeme geçelim!!
Merhabalar! Bugün Ardayla beraber saat 11'de kalktık. Kahvaltımızda meyve suyu ve ağzı açık yedikten sonra Engin Eniştem bizi alarak halamlara gittik. Vardığımızda sünnet odasının sadece örtülerini sermişlerdi . Onları rahatsız etmeden odadan çıkarak salona gittik. Canımız sıkıldığı için PlayStation oynamaya karar verdik. Hayatımda hiç PlayStation oynamasam da Arda yine de iyi oynadığımı söylüyor. Daha sonra çıktığımız için makarna yapmaya karar verdik. Makarnalarımız hazır olduktan sonra Arda makarnasının üzerine 7 çeşit baharat ekledi. Ben biraz garipsemiş olsam da tadına baktığımda yine de hoştu. Biz yemek yerken annemler de sünnet odasıyla uğraşıyordu. Tüm eşyalar takılıydı, sadece led ışıklar takılmamıştı. Ama yemeğimiz bittiği zaman onlar da takılmıştı. Böylece sünnet odası da tamamlanmış oldu.
Aradan 2-3 saat geçince Arda'nın kanalına göz attık. Kanalı dün 15 abone olmasına rağmen bugün 20 abone olmuştu. Mutluluk heyecanımızı atmamızın ardından beraber kart açılımı videosu çektik. Biz böyle devam ede ede kanalı 100 abone yapmayı planlıyoruz. Saat 9 olduğunda akşam yemeğimizi sohbet ederek yedik. Daha sonra biraz internetten oyun oynadıktan sonra beraber "Kendi Düşen Ağlamaz " dizisini izledik. Bana göre dizi mükemmeldi. Saat 11.30-12.00'ye doğru babam bizi geri babannemlere getirdi. Yatağı hazırladığımız gibi de uyudum.
SİZCEEE;
Arda ve Cemre neler yaşayacak?Bu arada sünnet çocuğu olan " GS'li Arda "kanalına abone olmayı unutmayın. Sonra diğer bölümde görüşürüz!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Sünnet Hikayesi-Kısa Hikaye
Short StoryMerhaba!Ben Cemre . Size baştan sona bir çocuğun baştan sona olan sünnet hikayesini anlatacağım.