Selam! Hikayemin yeni bölümüne hoş geldiniz. Umarım hikayemi seversiniz. Eğer severseniz beğenerek ve yor v umlayarak belirtebilirsiniz. O zaman hikayeme hemen geçelim!
1.Gün
Hello! Bugün çok güzel bir gün olacağını düşünüyordum ki yanılmışım.Çünkü... Annem ufak bir kazayla merdivende ayağını burktu. Onun burktuğunu 1-2 saat sonra tansiyonu düştüğü zaman hastanede anladık.
Ben evde annemi görüceğim,annem de Cemre'yi göreceğim diyordu. O kadar ki sanırım evde minik (!) bir olay çıkardım.
Annem de benle çok konuşmak istiyordu.
10-15 dakikalık bir süreden sonra annemle iletişime geçebildim. Kendisinin iyi olduğunu fakat ne hissettiğinin kötü olduğunu öğrendim. Kısa bir süre sonra annemin gelmesini üzgünce bekledim.
Geldiği zaman hala ağlıyordu. Annemi hafif sakinleştirdikten sonra bir nebze olsun mutlu olması için ona babannemin sopasını güzelce uzattım.
O zaman biraz olsun güldü. Daha sonra babam annemin doktorla yaptığı pazarlığı anlattı. O zaman ne olduğu hiç aklımdan çıkmıyor.
Gülmekten fark etmeden yere düştüm. iyi ki ayağıma bir şey olmadı.
Öğlen saat 6-7'ye doğru halamlar yemek hazırlamaya, annem de yorgun olduğu için uyumaya başladı. Onun üstünü örtüp kapıyı kapattım.
Biz de 1-2 saat sonra yemeğimizi yedik. Akşama doğru Dayım beni aradı. 5 dakika boyunca konuşmama rağmen gülmekten ağladım.
Kapattıktan sonra biraz oyun oynadım. Ve saati fark etmeden 11 olmuştu.
Tek başıma yatakları hazırladım ve annemi öperek uyandırıp yatağa aldım. Televizyonda en sevdiğim çizgi filmimi açtım Ve daha lambayı kapatmadan uykuya daldım.
Evet arkadaşlar Bir bölüm daha burada sona erdi. Her günü Bir bölüm olarak ayıracağım. Çünkü her gün çok farklı şeyler yaptığımdan dolayı böyle olacak. Eğer çok uzun isterseniz bir günde yapıyorsam bu 1 haftaya çıkabilir. Ama nasıl isterseniz lütfen yorumlarda belirtebilirsiniz. Sizi çok seviyorum iyi ki varsınız diğer bölümde görüşürüz!
SİZCEE;
Bayramın 2. günü neler olacak?
Sünnet günü neler yaşanacak?
Cemre testiyi kırabilecek mi?
Arda'nın kanalı kaç abone olacak?
Cemre'nin annesinin ayağı iyileşecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Sünnet Hikayesi-Kısa Hikaye
Short StoryMerhaba!Ben Cemre . Size baştan sona bir çocuğun baştan sona olan sünnet hikayesini anlatacağım.