Bölüm 10- Son Bir Gün!

138 13 3
                                    


 Sabah saat 6 sularında sese kalktım . Karşımda bir de ne göreyim! Ahmet Amcam gelmiş. Koca bir sarılmadan sonra geri uyudum. 

Saat 10'da kalktığımda gözüm acıyordu. Sanki biri bir şey yapıyordu. Aniden kalktığımda halamlar çoktan gelmiş, Arda da beni uyandırmak için gözlerimle oynuyordu. Gözümü açtığım anda;

" Bismillahirrahmanirrahim ! Arda ne yapıyorsun? "

" Dans ediyorum. Sen?"

" Ya Arda Amcam nerde? "

" Babamla beraber sohbet ediyor."

"Tamam" deyip amcanın yanına gittim. 

 Amcamla hemen sohbet etmeye başladım .Ben ağızımı tıka basa doyururken herkes yavaş yavaş yemek yiyordu. Benim hızlı yediğimi gören annem;

"Kızım dikkat et. Boğazında kalacak."

"Tamam anne."

O sırada ben hala yemek yiyordum.

---------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------------------

Aradan bir süre sonra  kapı tekrar çaldı. Kapıyı açtığımda komşular gelmişti. Halam geldiğini görünce;

"Çocuklar karşı odaya geçin. Misafirler 10 dakikaya zaten giderler. Sonra hazırlanın. Bu arada Cemre,  annen artık yavaş yavaş  yürüyebildiği için bırakmamız gereken birkaç tane daha broşür var, annen de bizimle gelecek. Sonra bizim eve geçeriz."

"Tamam" anlamında başımı salladım.


Saatler sonra broşür dağıtma işi bitmiş, Ardaların evine gitmiştik. Hemen kıyafetlerimizi değiştirip sünnet hikayesi hakkında konuşmaya başladık:

Arda: Cemre bu güzel zamanımda yanımda olduğun için teşekkür ederim. Bunu gelecekte anı olarak kalmasını istiyorum. Sence ne yapabiliriz?

Bu sırada seni yazma amacım çıktı günlük.

Cemre: Tabi ki ben kendi dilimden bunu yazıya dökeceğim ve bu bir hikaye olacak!

Arda: Çok güzel bir fikir! 


Bu saatten sonra seni yazmaya başladım. Biraz zaman sonra "Giriş" bölümü bitmişti. Hemen annem ve halama okutturdum.

Bu hikayeyi görünce annem mutlu oldu, halam mutluluktan ağlamaya başladı.

Gülcan Halam: Çok güzel olmuş Cemre, ellerine sağlık. 

Ben de teşekkür ettim. Yaklaşık saat 7 gibi evin büyük bodrum katına misafirler geldi. Hep beraber yemek yedik, halay çektik. O  sırada ben ve Arda yaşıt arkadaşlar bulmuş, onlarla birlikte oyunlar oynamıştık. Herkes gidince de bodrumu temizledik. 

Saat 10.30 olunca Arda ve ben babannemlere kalmaya gittik ve yarınki mükemmel, güzel an için saatleri sayarken derin bir uykuya daldık.


HELLO!!! UZUUUUUUUUUUUUUUN BİR ARADAN SONRA TEKRARDAN MERHABA! BU ZAMANLAR ÇOK MÜSAİT DEĞİLDİM AMA ARTIK MÜSAİT OLMAYA ÇALIŞACAĞIM.

SÜNNET HİKAYESİNİ 1K YAPAN HERKESE TEKRARDAN TEŞEKKÜR EDERİM. ŞİMDİDEN 1.2K OLDU BİLE. DARISI 10K LARA .

 EVET, HİKAYEYİ "SON BİR GÜN" KALA YARIDA KESTİM.MERAK ETMENİZİ İSTİYORUM.SİZCE NE OLACAK?YORUMLARINIZI YAZIP VOTED'LAMAYI UNUTMAYIN GÜZEL OKURLARIMMM. SİZİ ÇOK SEVİYORUM İYİ OKUMALAR!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Sünnet Hikayesi-Kısa HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin