Selaaam başlıyorum kimse okumicak ama🥱
———————————————————————————Evet çocuğu bi güzel dövmüştüm hatta dövmek az kalırdı.Şuan ise Minho ağzıma sıçıyordu.
"ya jisung mal mısın sen neden gelip yumruk atıyosun çocuğa"
"sensin mal be çocuk sana dayıyodu"
"öf diyelim ki dayıyodu sanane ya sanane"
"AŞIĞIM SANA MİNHO OLDU MU?"hassiktir bi anlık sinirle söylemiştim.Ne yapıcaktım şimdi?Bi anda kaçıp gitsem de olmazdı şuan minho aval aval suratıma bakıyordu ben de onunkine tabii.
"ne"
"Ah minho üzgünü-"
"JİSUNG NE SAÇMALIYOSUN SEN YA KARDEŞİM DEDİM EN YAKIN ARKADAŞIM DEDİM BEN SANA"ciddi anlamda dilimi yutmuş gibiydim.Gözlerim dolmuş boğazım ağrımaya başlamıştı.İşte hep korktuğum o şeyi yaşıyordum.Hem friendzone yemiştim hem de aramız bozulacaktı.Ben de artık gözyaşlarımı tutmamaya karar verdim ve kendimi bıraktım.2 dakikaya kadar hıçkırarak ağlıyordum.Hem de bana sarılan,elimi tutan bi Min olmadan...
o çoktan gitmişti bana bağırdıktan sonra arkasına bile bakmadan gitmişti.Ben ise çökük kalmıştım.Daha önce Min'den başka kimseden hoşlanmadım ya da etkilenmedim.Her zaman ayrıydu benim için.Ama ben onun için yakın bi arkadaştım sadece.bunları düşünürken eve doğru yürüyordum.
Eve gelmiştim.Hiç bi şey yemedim.Fiziğimi sevmezdim yani ben direkt kendimi sevmezdim.
telefonu açtığımda Min'den engel yediğimi gördüm.Ufak bi sırıtmanın ardından gözyaşları gelmişti.Neden deli gibi ağlıyordum.Bu kadar mı aşıktım?Aşık olsam da bi şey değişmezdi Min'in arkadaşıyım sonuçta.
Yapıcak bi şey bulamayınca da San'a yazmaya karar verdim.
SAN
jisung
Ya san
San
ne var amk gece gece
Ben minho'ya açıldım
San
OHA SEVGİLİ Mİ OLDUNUZ😭😻
friendzone yemedim de demem artıkSan
Ya kanka boşver kendi kaybetmişMinho'nun kaybedicek neyi var amk
San
ne biliyim hep öyle diyolarciddi koyu malsın yani
San'a son kez yazıp telefonu kapattım.Biraz yürüyüşe çıksam iyi olacaktı.Kulaklıklarımı takıp parka gidiyordum.Ta ki bi çocuk önümü kesene kadar.Çocuk bana gülümsüyordu.Sonrasında elindeki kırık cam parçasını gördüm.Hassiktir kesin içmişti.Arkamı dönüp kaçamazdım o kadar hızlı koşamıyorum.
Karşımdaki çocuk camı bana doğru uzatmıştı ki bi el onun kolunu tuttu.Başımı kaldırdığımda Min olduğunu gördüm.
"sakın ona dokunma"
dişlerini sıkarak konuşuyordu.Çocuğun kolunu çevirmeye başladı.Çpcuğun canı yanmış olacak ki sızlanmaya başladı.Ordan hemen gitmek istiyordum daha fazla kalamazdım.Bu yüzden min'in kolunu titreyen ellerimle tuttum ve çocuğun kolundan çektim.Serbest kaldığı an koşup gitmişti zaten.
"Min içmişti sorun yok"
"Sana dokundu mu o piç"
"Ah hayır teşekkürler"
"Bak jisung seni seviyordum ama eskidendi sen benden hoşlanmıyordun ve bütün duygularımı içime gömdüm ayrıca yeniden ortaya çıkarmaya da niyetim yok acı çekmek istemiyorum aşk istemiyorum"
"Min ben sana neden zarar veriyim ki"hıçkırıklarımın arasında söylediğin bu cümleyle beraber yere çökmüştüm.Min de yanıma çöktü.
"Bilmiyorum Jisung korkuyorum gerçekten bi süre konuşmayalım lütfen"
Son cümlesinden sonra arkasını dönüp gitti.Kaçıncı yapışıydı bunu hep bırakıp gidecek miydi böyle.Ben ise her zaman arkasından ağlamak zorunda mıydım?Gitmese olmaz mıydı ya da beni de alsa?
*Minho'nun ağzından*
Jisung'un o hali hala gözlerimin önündeydi.Bütün gece uyuyamadım ki gözaltlarım morarmıştı.Hep brni evden alan Jisung bu sefer almamıştı.Kendisi gitmişti okula.Yani kapı çalana kadar öyle sanıyordum.Koşarak kapıyı açtım"Min biliyorum belki benle helmek istemez-"
"senle gelmek istiyorum Jisung"sonrasında ona söz hakkı tanımadan koluna girip okula sürükledim.Yolda San ve Woo çiftiyle karşılaştık.Dördümüz beraber yürümeye başladık.
Okula varmak üzereydik ki karşıda Jisung'un dövdüğü çocuk ve 2 kişi daha gördük.
"siktir"
"Min rahat ol sen"
"Jisung mal mısın ellerinde sopa var!"
"Jisung Minho sakin şimdi arka kapıdan girelim tamam mı?"başımla onayladım ve arabanın arkasından eğilerek yürümeye başladık.
"HEY SİZ! KANTİNDE ADAM DÖVMEYE BENZEMİYORMUŞ DEĞİL Mİ?!"
çocuğun bağırarak söylediği cümleyle dudaklarımı ısırdım.Gözlerim dolmaya başlamıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friendzone-Minsung
FanfictionJisung Minho'dan hoşlanıyordu ama ondan friendzone yemişti...