"M-minho"
———————————————————————————
*Minho'dan*Jisung'un çıkardıgı sesle irkildim.
"Jisung sonunda uyandın iyi misin nası hissediyosun"
"Benim nası hissettiğimi boşver de ne dedin sen az önce"
"aa ne boşveri cok ayıp iyi misin sen?"
"İyiyim iyiyim de az önce doğru mu duydum yoksa rüya mıydı"Bu fırsat bu fırsat yoksa hep platonik olarak kalıcam.Ama korkuyorum ya kendimden soğutmuşsam.Soğuduysa da soğumustur reddeder en azından platonik kalmam.
"Ne duydun kı"
"Sen bana hala aşıkmışsın niye boyle rüyalar göruyorum ki"
Dudağımı ısırdım ya şimdi yapıcaktım ya da asla.Oturan pozisyonda olan Jisung'un ellerinden tuttum.Derin bi nefes alıp dudaklarımı onunkilere değdirdim."Rüya görmedin Jisung,Hala sana aşıgım aslında her zaman aşıktım sadece kendimi kandırdım.
Jisung gözleri fal taşı gibi açılmıs bi şekılde bana bakıyordu.Omuzlarından tutup biraz sallamanın ardından kendıne gelmiş olucak ki "Hiç komik değil" dedi.
"Biliyorum Jisung şaka yapmadım zaten bunlar gerçekler"
"LAN SEN CİDDİSİN"Jisung'un ayağa kalkıp Çığlık atarak söylediği cumleyle Hemşire koşarak içeri girdi.Kadın da korktu tabii bütün hastane bizi duydu.
"Jisung bey iyi misiniz?
"İyiyim iyiyim bi anlık şey oldu"
"Tamam bi sorun olduğunda şurdaki düğmeye basarsanız gelirim"
"Tabii teşekkürler"
"Sorun değil""Olm niye bağırıyon"
"Ne dediğini sen duysan sen de bağırırdın!Neyse konumuza dönelim CİDDİ MİS-"Bu sefer elimle Jisung'un ağzını kapatmıştım yoksa Jisung'u kaçırıyorum sanıcaklardı.
"Bağırmicaksan açıcam ağzını"
Jisung'un kafa sallamasıyla beraber elimi yavaşça ağzından çektim ve gülümsedim.
"Tamaam ilk ben başliyim o zaman evet Jisung hala sana aşığım ve bunda hiç olmadığım kadar ciddiyim.Duygularımdan da eminim çocukken başka bi kıza aşıktın hep hetero sandım seni ama asla duygularım istesem de istemesem de değişemedi.Bi süre sonra senden vazgeçmem gerektiğini düşündüm çünkü bana karşı bi ilgin yoktu yani ben oyle sanıyodum.Ama kendimi kandırmışım hala sana aşıkmışım"O kadar söylediğim şeyden sonra Ağzı açık kalan Jisung dudaklarını yaladı ve Sadece iki kelime söyledi.
"Sevgilim ol"
"Oha dağ ayısı mısın ya o kadar şey söyledim sana bu mu yani"
"Ama ne bilim ki ne diyim yani"
"Deme bi şey sen Jisung deme"Kapıdan çıkıp gitmeden önce sorusuna cevap olarak "Evet olurum" diyip koşarak evime gittim.Kendime yemek yaparken telefon çalmaya başladı.Annemdi.
"Noldu anne"
"Jisung yarın taburcu ediliyomuş duydun mu"
"NE"
"Oğlum ne var bu kadar şaşırıcak ne güzel işte görüşürsünüz.
"Tamam tamam anne yok bi şey"Telefonu kapattım o kadar şeyi bi anlık cesaretle söylemiştim şimdi nası yüzüne bakıcaktım.Zaten yemek yapıyo olduğum için Jisung'un en sevdiği yemeklerden yapıp dolaba attım.Gece de dizi izlerken uyuya kalmışım zaten...
"Daha kargalar bokunu yemedi bu kim ya"
Biri kapıya dayanmıştı galiba bi borcum mu vardı hayır.Kargom mu var hayır.Birini mi bekliyorum ha- LAN EVET JİSUNG GELİCEK BUGUN.
"Hay amına koyim ya"
Saçlarım dağınık üstümde de pembe pijama vardı ama cidden jisung kapıyı alacaklı gibi çalıyodu açmasam kırılıcaktı.Kapıyı açtığımda aşırı şık bi Jisung görmeyi planlamıyodum.
"Pijama yakışmış"
"Of dalga geçme"
"Tamaam bi şey demedim"Koltuğa oturdugunda ben de tam karşısına oturdum.Sanki bi şey söylicekti ama söyleyemiyodu.
"Jisung ne söyliceksen söyle artık boş boş birbirimize bakıyoruz.
"Biz sevgili miyiz şimdi"Güldüm cidden bu muydu yani.
"Öyleyiz Jisung öyleyiz.
——————————————————————————-
Burda bitircem hem sıkıldım hem sınav var yazamıyorum zaten başka fic zamanım okursa yazarım anca😘💗🦍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friendzone-Minsung
FanfictionJisung Minho'dan hoşlanıyordu ama ondan friendzone yemişti...