Tanışma işte

587 22 49
                                    

Sen ormanda iblis gebertiyon onlar da oraya gitmiş sonra siz onları kurtarmışsınız öyle tanıştınız işte

Tanjiro: Ben Kamado Tanjiro! Memnun oldum beni kurtardığın için sağol! Bizimle gelmek istermisin? *Sana kalmış*

Zenitsu: Aaaa güzel bir bayan beni kurtardiiiğ adını sorabilir miyimm? Ben zenitsu agatsuma bu arada eheheh aaa hadi gel seni Tanjiro'nun yanına götürcem

İnosuke: NİYE İŞİME KARIŞIYORSUN BEN TEK BAŞIMA DOĞRADIM ONU!! SENDEN DAHA GÜÇLÜYÜM! (İnosuke kızgın bir şekildedir gitti)

Nezuko: Mmhpph! (Teşekkür ediyor)
Elinden tuttu seni götürdü. Yani Tanjiro ya.

Kanao: Teşekkür ederim. (Gider)

Genya: S-sağol şey.. Ben Shinazugawa Genya. Memnun oldum ya sen..? (Genya kızlara karşı utangaç biriydi)

Hashiralar^^

Shinobu: Teşekkür ederim tatlım! Ben Kocho Shinobu. Adın ney?

Tengen: Vay! Beni kurtardın. Gerçi kendim de hallederdim ama,yinede sağol evlat!

Mitsuri: eeeh? Bende öldüm sanmıştım! Çok teşekkür ederim ben Kanroji mitsuri senin adın ney?

Rengoku: BU CESUR DAVRANIŞIN İÇİN MİNNETTARIM! BENİ KURTARDIN! BEN RENGOKU KYOJURO. MEMNUN OLDUM!
(Büyük harfle yazmak hoşuma gidiyor iwjakwhsi)

Giyuu: Sağol. Gerek yoktu. (Gider)

Muichiro: Bir an daldım sanırım. Beni kurtardın. Teşekkürler. (Gider)

Obanai: Ne diye önüme atılıyorsun.. Kendini kurtarmaya bak..

Sanemi: (şu demon slayerdaki kızgın suratlar varya ondan) NAPIYON LAN ÇEKİL!

Gyomei: aah.. teşekkür ederim..Bunu unutmayacağım..

İblisler>>

Şimdi burda olay değişiyor onları kılıç darbesinden kurtarıyoruz ve bizde iblisiz.

Daki: Ughh.. ne kadar çirkinsin. Ssnin gibi biri beni kurtaramaz. Defol. (Daki ile ilgili canon bilgi lazm tam bilmiom)

Gyutaro: *yanağını kaşıyor* ne diye önüme geçiyon lan gitseneee... hem sen kimsin lann..

Gyokko: *kafayı yedi* Seni bücür şey sen kim beni kurtarmak kim burda öldürme sanatı yapıyorum seni pislik! *Sana vazo fırlattı sende kaçtın* (mükemmel bir tanışmaydı)

Hantengu: (normal çirkin olan) Aaaaaa...nolur kurtarın beniii...(yine harika bir tanışma)

Hantengu'nun klonlarına üşeniyorum.

Akaza: Eh? Sağol yani.gerek yoktu. Ve.. sen kimsin?

Douma: Amanın! Güzel bir bayan beni kurtarmaya gelmiş! Teşekkür ederim canım.. benim adım douma! Senin adın nedir? (Douma ismi bana tatlı geliyor nedense)

Kokusuibo: *sessizce gitti* yani tanışmadin tam olarak (bulamiom ki..)

Umarım olabildiğince az cringe ve doğrudur. Medyadaki müq obanai'ı bırakıp gidiyorum. Yorum gelirse bölüm atcam gelmezse yarın atcam (zaten geç yazdım uykum yok)

 Yorum gelirse bölüm atcam gelmezse yarın atcam (zaten geç yazdım uykum yok)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kny tepki?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin