muzaninhelvasi: onların portrelerini yaptık ama kötü oldu :> (portre yazmayı unuttum)
Tanjiro'nun yoldaşları (böyle demek çok komik)
Tanjiro: Aaa resmimi mi çizdin? Bakabilir mi- (resmini görür) eeeeeeeeeeee-
Y/N: Tanjiro-kun?
Tanjiro: Oh evet yani, çok eee beğendim Y/N ben.. teşekkür ederim ee- ama gitmem gerek görüşürüz!
Zenitsu: resmim mi? Benim mi? Bakayım? (Görür) Y/N bu neeeeğ eee şey yani bu şey ne kadar güzel şuna bir bak muhteşem ötesi!! (Aslında beğenmedi
İnosuke: *Yanından geçiyordu* O ne lan? Ben miyim o!! BOK GİBİ BU (portreyi fırlattı) İĞRENÇ!
Y/N: ben geldiim- 😱 (portreyi yerde görür)Waaaaağaaaaa portreeem😭
İnosuke: (çoktan gitti)
Kanao: Eh? Benim için mi? Çok teşekkür ederim :) (kötü olmasını umursamadı)
Genya: BU NE LAN ÇOK KÖT- (senin çizdiğini gördü) yani fena değil işte eh.
Hashiralar:
Shinobu: oh! Benim portrem mi? Y/N-chan bu çok güzel olmuş! (Asla umursamadı kötü olmasını)
Tengen: yani.. sanat dediğin şöyle olur *fırçayı alır* (ses hızında birşeyler çiziyor) İŞTE BU! MUHTEŞEM! (Yine aynı resmin ama biraz daha parlak ve artik etrafında hayranları var) işte bu.. BEN!
Y/N: evet benden daha yetenekliymişsin
Mitsuri: Aaaa Y/N-chan? Bu gerçekten ben miyim? Yaaa çok çok güzel olmuş 💖💖 (umursamadı)
Rengoku: HMMM.. SÜPER OLMUŞ Y/N! GELİŞTİREBİLİRSİN!
Giyuu: teşekkür ederim. Beni çizdiğin için.
Muichiro: huh? Y/N ben senden daha güzel çizerdim ama yapcak işlerim var (uzaklaştı)
Obanai: 🤨 Ben miyim o... Y/N boşver bunları uğraşma..
Sanemi: daha güzel çiz. (Gitti)
Gyomei: güzel çizdiğini görmeden bile söyleyebilirim Y/N
Y/N: yaaa çok sağolll💖
Muzan ve köleleri (valla öyle)
Daki: ıyyyy kusucam.
Gyutaro: gerçekten de sanat anlayışın sıfır YeNe....
Gyokko: Sen buna sanat mı diyorsun? Sanat dediğin böyle olur (muhteşem ceset sanatını gösterdi) işte böyle!
Hantengu: tamam....
Akaza: huh? Beni mi çizdin? Çok sağol Y/N. Uğraşmışsın en azından. (Beğenmedi ama söyleyemiyor)
Douma: Oooo Y/N? Güzel güzel! Bende bişey ekliyim mi? (Kan ekler) şimdi oldu <3
Kokushibo: ölmeden önce git
Muzan: BU BANA YAPILAN BİR HAKARET! (Y/N gene ölü bulundu)
Bazıları beğenmedi, bazıları söyleyemedi. Bazıları ise cidden beğenmişti :> tekrar teşekkür ederim 💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kny tepki?
FanfictionO kadar kişiliklere ilgili düzenleme yaptım bakalım ben doğru yazacakmiyim