Azra Holding

58 8 2
                                    

Savaş artık kendine güveniyordu, sadece kendine. İçi nefretle dolmuştu. Barışın intikamını almak en büyük amacıydı ve bunun için bir yemin etmişti. Artık Savaş'ın devri başlamıştı. Ama ona kalacak bir yer lazımdı. Hüseyin yine yaptı abiliğini "Gel benimle". Dolmuşa atlayıp Hüseyin'in evine gittiler. Savaş, Hüseyinle kalmaya başladı. Birde ona iş lazımdı. Hüseyin yine sahnede; "Azra Holding'in müdürü benim čok eski bir arkadaşım sana orda belki bişeyler ayarlayabiliriz." "Bunu gerçekten yapabilir misin?" Hüseyin, telefonu aldı ve Holding'i aradı. Olan biteni anlattı ve işi aldı. Aldığı iş çok büyük olmasada parası iyiydi. Savaş artık Azra Holding'in müdürü Halit Yazıcı'nın özel şoförü ve baş korumasıydı. Ama bu iş Savaş için yeterince büyük ve önemliydi zaten. Şimdi de Savaşa yeni kıyafetler gerekti. Mahallenin kahvehanesinden biraz borç para alarak jilet gibi bir takım elbise ayakkabı vb. tüm gerekenler hazırdı.

Pazartesi gel başla denmişti, her zamanki gibi. Gidip iş başladı.

4 Ay Sonra

Halit Yazıcı başka bir Holding'le ortaklığa girer. Ve o holdinge son imzaları atmak için Akkoç Holding'e yola çıkarlar. Savaş kapıda 2 saat bekler. İki Holding artık resmen ortaktı. Bu iki Holding büyük işler başarır. Ve bir şekilde Azra Holding ve Akkoç Holding Türkiye'nin en iyi ortakları olur. Ödüller falan kazanmaya başlar. Çok büyük paralar kazanmaya başlarlar.

New York'ta büyük bir arsa alırlar. Buraya bir otel yapmak isterler. Genç mimarlar bin bir türlü proje sunarlar bizimkilere. Ama bir tanesi vardır ki, Dubai'yi gölgesinde bırakacak bir projeydi. Çok lüks ve baya maliyetli bir bina olacaktı. Dünyanın parasına ijtiyaç vardı. Ama Dubai'yi gölgenizde bırakmak için deymezmiydi.

Uzun uğraşlar sonucu artık otel hazırdı. Ama ismi ne olacaktı. Akkoç Holding, otele kendi ismini vermek istiyordu. Azra Holding her ne kadar buna izin vermesede...

Akkoç Holding, bir suikast planı yapar. Suikastçı'yı tutarlar ve Halit Yazıcı öldürülür. Artık otelin adı Akkoç Otel'dir. Geçmişi pekte köklü olmayan Azra Holding kapatılır.Savaş, bu işi nasıl çakmadım? Nasıl uyanmadım? diye söylenir durur. Ama bu işin arkasında Akkoçların olduğuna imindir. Ama Azra Holding kapatılınca bu işin üzerine pek düşmez. Bu olay üzerine tabi Savaşında işine son verilir. Savaş'ta artık az çok zengindi artık. Daha çoğunda da gözü yoktu.

Sürpriz bir şekilde Savaşa, Akkoç Holding'ten iş teklifi gelir. İş teklifini reddetmek için Holding'in yolunu tutar. Fakat oraya gittiğinde hiç olmayacak şekilde şaşırır. Sekreterin, Aslı olduğunu farkeder. Müdür, Aslı'nın babası. Yardımcıları ise Ali ve Cengiz'dir. Ama nasıl bu kadar birlikte çalıştığı ve çok işler başardığı bu Holding'in sahiplerini tanımaz akıl almaz bir iş.

Birden aklına o ettiği intikam yemini gelir. Barış'ın intikamını almak için o teklifi kabul etmelidir. İşe başlar.Tabii onlar Savaş'ı tanımıyor. Aslı, birgün Holding için çok önemli bir toplantıya geç kalır. Uyuya kalır, ne alarmı duyar ne de telefonları. Aslı'nın babası (Cevat) Savaş'a gidip evden Aslı'yı almasını söyler. Savaş, Aslı'yı uyandırır. Aslı, hızlıca hazırlanıp aşağıya iner. Aslı, Savaş'tan etkilenir ve Savaş'ta nazik, kibar davranışlarıyla Aslı'yı kendine aşık etmeyi başarır. Toplantıya yetişirler ve toplantı Holding için başarılı geçer. Cevat Bey, Savaş'a kızını toplantıya zamanında yetiştirdiği için teşekkür eder. Aslı akşam evde babasıyla konuşur. Zaten emeklilik yaşıda gelmiştir. Aslı'nında ısrarları sonucu emekliliğe ayrılıp, Savaş ve Aslı'yı ortak müdür yapar. Savaş artık tüm güce sahiptir. İntikamını her şekilde alabilir artık. Onları öldürmeli midir? Yoksa hayatlarını mafedip karıştırıp çıkmalı mıdır? Onları öldürmek onlara hediye olabilirdi. Sahilde bir villa almıştı. Hüseyinle birlikte orada oturuyordu. Ama artık hayatına Aslı girecekti. Nasıl olsa artık zengindi. Akkoç Otel'in en üst katında bir odaya yerleştiler. Hüseyini de oraya Otelde bir odaya yerleştirdi. Ev yaptırsa bu kadar rahat etmezdi. Aslı mutlu mesut yaşayacaklarını sanıyordu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAVAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin