Barış sanayide bir bir üretim firmasında çaycının çırağı olarak çalışıyordu. Aileai ile mütevazı bir yaşam sürüyordu. Babası Mehmet marangoz ve aile şerefine çok dikkat eden bir kişidir. Dürüstçe yaşamayı kendine ilke edinmiştir. Annesi Meliha doğuştan görme özürlü ama sezgileri çok güçlü bir kadındır. Barış, etrafındakilere çok çabuk inanan ve güvenen bir kişiliğe sahiptir. Sanayiden abisi saydığı Ali ve çocuktan arkadaşı olan Cengiz en yakın arkadaşlarıdır. Ve uğruna canını verebileceği, aşık olduğu Aslı'sı vardı.
1998 yılında Barış askerden döner. Artık tüm sevdikleriyle birliktedir. Aslı ile evlenecek, yeni bir hayat kuracaktır. Ama hesap etmediği bir şey vardır. O askerdeyken, arkadaşları ve sevdiği kadın için şartlar değişmiştir. Cengiz bir kumarhanede çalışmaya başlar ve bir gün zemgin olma hayalleri kurmaya başlar. Aslı ise bir zamanlar terk ettiği babası ve kardeşiyle karşılaşacak, hayatını çok etkileyecek bir karar vermek zorunda kalacaktır. Kardeşi Zeynep hastadır ve yüksek maliyetli bir tedaviye gereksinim duymaktadır. Aslı'nın babası ise gereken parayı bulmak için plan yapmıştır. Bu plana göre bir kumarhane soygunu yapılacaktır ve bu plan için 4 kişi gerekmektedir. 1. kişi Cengiz, bilgi sızdıracak. 2. kişi Ali gözünü kırpmadan cinayet işleyebilecek biri. 3. kişi Barış tüm suç onun üstüne atılacak. Ve 4. kişi Aslı tüm organizasyonu sağlayacak, gerekirse yalan söyleyecektir.
Soygun başarıyla gerçekleşir. Plan sorunsuz bir şekilde işler. Barış, soygun ve cinayetten içeri girer; Ali, Cengiz ve Aslı zengin olur. Barış hapisanede sonuna kadar inanıp güvendiği insanlardan yediği bu darbenin acısıyla, kafasını kemiren sorularla uğraşırken birisi ona yardım elini uzatır. Bu kişi Hüseyin'dir. Hüseyin hayatın şifresini çözmüş birisidir. Zenginliğide fakirliğide yaşamıştır. Uzattığı ele cevap alan Hüseyin, hapisanede Barışa hocalık yapmaya başlar, gözünün açılmasını sağlar. Aradan 8 yıl geçer. Hapisanede çıkan isyan sonucu devlet müdahelesi olur; çıkan çatışmalarda Barış, yüzünden bir daha tanınmayacak şekilde yaralanır ve çatışma sonucu kayıtlara ölü olarak geçer. Yüzü ağır yara aldığı ve intikam için, Hüseyininde yardımıyla hastaneye gönderilip yüzünü, sesini ve fiziğini yani kendisini değiştirir. Artık o Barış değildir. Barış ise hapisanede çıkan isyan sonucu hayata veda eden ve gömülen bir bedenden başka hiçbir şey değildir.
Barış bu değişimden sonra Savaş Aslantepe adını almıştır ve zaman geçtikçe gerektiğinde acımasız olabilen, dünyaya şüphe ile bakan, soğuk kanlı, mesafeli ve kıvrak zekâlı biri olmuştur. Savaş bu şekilde başlayan yeni hayatına bir süre devam ettikten sonra artık intikam alabilecek nitelikte biri olmuştur.
Savaş'ı ayakta tutan tek şey Barışın intikamını soğuk ve acı bir şekilde onlardan almaktır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVAŞ
AcciónOnları ihanet ayırdı, intikam birleştirecek... Bazen savaş kaçınılmazdır...