"Ya düzgün kaldır şu pankartı! Nasıl görecekler böyle?"
"En öndeyiz Yoko, Tanrı aşkına! Görmemeleri mümkün değil."
Konserin başlamasına birkaç dakika kalmıştı. Anna ile en önden yerlerimizi almış bekliyorduk. Bu mini konser biraz ani olmuştu. İki gün önce, çocukların yurdundan gizlice kaçtığımdan beri onlarla iletişime geçememiştim. Dersler yüzünden çok yoğundum, tabii onlar da konserler ve geri dönüş yüzünden. Bu sabah Hyunjin bu konserin haberini veren kısa bir mesaj atmasaydı haberim olmayacaktı.
Bir üniversitenin arenasında küçük bir konserdi, toplanan gelir kanser hastası çocuklara bağışlanacaktı. Stray Kids buna gönüllü olmuştu. Biz de gerekeni yapıp gelmiştik tabii ama onlar için de üzülmüyor değildim. Sürekli bir değişim oluyordu, takip edemiyorlardı olan biteni. Daha dün LA'den dönmüş ve azıcık bile dinlenmeden buraya hazırlanmışlardı. Haftaya bir Japon kanalında programa çıkacak ve bir sonraki hafta da turne için Avustralya'ya gideceklerdi.
Sırf onlar için Avustralya'ya gidecek olmamı yargılayan Anna'yı da üstün yeteneklerimle ikna edip benimle gelmesini sağlamıştım. Biletini aldı bile!
"Aha başladı!" Anna heyecanla bağırınca güldüm. Belli etmese de büyük bir Stay idi.
Stray Kids el sallayarak sahneye giriş yaptığında herkes çığlık atarak alkışlamaya ve lighsticklerini sallamaya başladı. Ben de benimkini sallarken pankartımı iyice yukarı kaldırdım. Önce bizi selamlamış, sahnenin farkı yerlerine dağılmış ardından Case143 söylemeye başlamışlardı. Bu favorim!
Serbest stil dans ederken beni fark eden Hyunjin bize doğru yaklaştı ve kalp işareti yaptı. Ona göz kırparken el salladım
Ona pankartımı gösterdim;
Stray Kids must have sworn to always be the best!*"Stray Kids her zaman en iyisi olmak için yemin etmiş olmalı!"
Okuyunca kahkaha attı ve eliyle onayladı bunu. Çok mütevazidir canım hiç egosu yoktur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
01.08 | Stray Kids
Fiksi PenggemarChoi Yoko koyu bir Stay idi. Ve konserden sonra gizlice Stray Kids kulisine girmeyi başarmıştı. 21.07.2022 ©adoyyakli Stray Kids + Stay fanfic