" Blooms Holdingler " , A'dan Z'ye bütün sanat dallarının çıkış noktası olarak bilinen Fransa'nın önde gelen köklü moda şirket zincirlerinden birisiydi. Kuruluşu, 1950 yılında gerçekleşmiş ve üst zümre üyelerinin dikkatini ilk andan itibaren çekmişti.
Sky's ise , 2010 yılında Dünya'nın merkezi olarak bilinen Türkiye'nin, İzmir şehrinde kurulmuş , küçük bir şehirde kurulmasına rağmen ülkenin önde gelen şirketlerinden birisi olmuştu. Louis Vuitton , Gucci , Valentino gibi büyük markalarla yaptığı işlerden dolayı herkes moda şirketi olduğunu düşünse de , Sky's aslında , kendi ürettiği ipekleri, ve özel çiçeklerden elde ettiği kumaş boyaları ile, eşsiz tasarımların oluşmasında büyük bir rol oynuyordu.
Bu iki şirketin beraber koleksiyon çıkarmaları herkes tarafından beklenmedik bir durumdu. Çünkü Bloom , sadece yerli ve genelde küçük şirketler ile işbirliği yapar, eşsiz tasarımlarını daha da eşsiz kılmak için kumaş ve boyalar için anlaştığı şirketi hatta bazen halkın yol kenarındaki küçük dükkanlarından birini veya birilerini adeta öğrenilirse şirket iflas edecekmiş gibi saklardı.
Ancak bugün , yani 10 Ağustos 2023'de , Blooms Holdinglerin tasarımları, Sky's tarafından üretilen %100 ipek kumaşlar ve özel üretim çiçeklerinden elde edilen boyalar ile hazırlanan "Ad Astra" koleksiyonu, Paris moda haftasının yıldızı olarak moda tutkunlarına sunulmak üzere bekliyordu. Ama burda bir parantez açmak istiyorum, Ad Astra , Paris moda haftası için Paris'te değil, Türkiye'deydi.
Ben, Anka Abay Laurent, aslen Türk ancak 3 kuşaktır Fransa'da yaşayan ve hakkında çok bilgi bulunmayan Laurent ailesinin varislerinden birisi, Bloom'un tek yöneticisi olarak, kimsenin beklemediği bir işbirliği ile Bloom'u Türkiye piyasasına tanıtmaktan gurur ve mutluluk duyuyordum.
Ad Astra diğer koleksiyonların aksine benim dokunuşlarımı ve duygularımı da taşıyordu. Bir buçuk yıl süren hazırlık aşaması diğer koleksiyonlarda olmadığı kadar yorucuydu. Ama buna kesinlikle değmişti. Ad Astra, seçkin modelleriyle , halka tanıtılmak için son saniyelerini sayıyordu.
"Ve karşınızda , Bloom ve Sky's markalarının ortak çalışması ile , Paris Moda Haftası'nın en merak edilen koleksiyonu ; Ad Astra ! "
Modeller sırayla podyuma çıkmaya başladığında Alaz ile göz göze geldik. Şimdi bizim sıramızdı.
Selam bebekler ♡ taslakta kalmasın diye bıraktığım bir kurgu , dursun böyle bir köşede ♧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ad Astra
Teen FictionFransa'nın ünlü moda şirketlerinden olan Bloom ve Türkiye'deki moda alanında dünyaca ünlü markalarla birçok iş birliği yapmış, kendi ürettikleri ipek kumaşları ve özel çiçeklerden elde edilen kumaş boyaları ile koleksiyonların eşsiz hala gelmesini s...