𝐄𝐗𝐏𝐄𝐑𝐓 𝐍𝐆𝐀 𝐌𝐀𝐍𝐀𝐍𝐀𝐆-𝐀𝐍.

28 5 0
                                    

Naa ko karon sa expert nga fortune teller kay ipa tag an nako akoang future og successful ba or dili kay og dili, dili nalang nako ni ipadayon ning kinabuhia.

Pero usa nako ipatag-an akoang kaugmaon, unahon sa nako og pa tag-an akoang tag 50K nga relo nga nawala kay gi kawat.

“Oh, ari lang lingkod dong. Pila man imong e bayad? ” pangutana pas mananag an.

“Tag ana, kabalo man kaha ka mo tag an, daw bi atoang e try HAHA” Ingon pa nako sabay katawag kusog. Ma engkanto man guro ko ani ron.

“ Og akoa nang tag anon, lahi napd imong mabayaran kay tag an man gihapon na” ingon pa niya.

“Aw gani, dili lang gud ta mangasuko gud” ingon pa nako

“ Unsa? pila man? kay naka depende baya akoang powers sa kadak-on sa bayad” ingon pa niya

Buang nani ron, pwedi diay na? nawong gyud og kwarta

“Kuan Nang, 10K” ingon nako

“Ay,gamaya ra gud, sa uban nalang patag an dong” ingon pa niya

“Aww e 20K naku Nang” ingon nako.

“Higher, banker” tubag niya

Nyawa nag matag anan ni ron, ga deal or no deal naman ta ani, wala raba koy dalang kwarta bisan piso.

“30K, nang” ingon pa nako.

“Oh hala, e bukad imong palad” ingon pa niya og gi bukad akoang palad

“ Bagaa pud sa imong kubal uy” seryoso niyang ingon og nang yam-id rako. Hinawayuna tiguwanga uy, lami man e bagnos sa suok.

Og iyaha nang gi huyop akoang palad, sabay tutho sa akoang ulo sa iyang laway.

“Uy, nakita nanako sa akoang bolang crystal ang ga kawat sa imong relo dong. Ka sinaw ba gud ani, ka nindot, ug mahalon gawod kini. ” ingon pa sa mananag an

Ni kurog akoang itlog kay og matag anan ni, wala raba koy kwarta gyud

“ Tama, sakto, sakto na” ingon pa naku nga nangluspad na

“ Ang ga kawat sa imohang relo kay inyo rang silingan, iyaha kining gi suot-suot og angayan kaayu sa iyaha. Uy, gi  suot-suot naman diay ni niya sa mga special occasions, sosyal kaayu tan awon. ” ingon pa niya og ga sugat akoang kilay.

“Ha? masuot diay to? nga wall clock man to nga murag plato kadako” tubag nako og perti nakong katawa sabay dagan.

Perti nakong dagan sabay katawa nga halos mahutdan nako og oxygen. Ing ani-on ra diay pag testing ning mananag an nga dagko kaayu og pangayo.

Og sa dihang gi halit rakog tigbas. Gi hatsa kos mananag an. Nyawa, siya man diay tong batig nawong sa wrong turn.

════════ ××× ════════
GREENPEN

𝐁𝐈𝐒𝐀𝐘𝐀 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐈𝐄𝐒 (𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓) Where stories live. Discover now