<3

99 6 3
                                    


Neredesin ?

                          Mary'nin kafesinin önündeyim

Oraya geliyorum

                                                           Pekala

Y/N eski erkek arkadaşı ile mesajlaştığı telefonu cebine atıp arkadaşı mary'e son bir göz attı . Tüm gece boyunca içtikleri için mary'nin kafası gitmişti . Y/N bira sever bir insan olmadığı için şükrederek onu aldatan erkek arkadaşını beklemeye başladı .

-Y/N !

Y/N arkasından gelen sesle irkilip arkasını döndü ona bağıran kişi arkadaşı Mary'nin kafesinde çalışan  ve yaklaşık 2-3 saattir onlara bira arkadaşlığı yapan Carl'dı

- İyi misin ? düşünceli görünüyorsun istersen seni de mary ile birlikte ve bırakabilirim

+ Başka birisi ile bir yere gitmem gerekli ama teşekkür ederim

- Bu saatte mi ?

+Maalesef

- pekala kendine dikkat et ve eve gitmek için çok geç kalmadığından emin ol !

+ Teşekkür ederim sende kendine dikkat et ve Mary'nin  arabana kusamdığından emin ol!

Diye bağırdı gülerek ona el sallayan yeni arkadaşına.

-------------------------------------------------------

-eeee şimdi ne olucak , Jhonny chooo?

+Gidip onu alacağım sonra konuştuğumuz şeyleri yapacağız anlaşıldı mı ?

Genç adam kız arkadaşına ve onunla birlikte ayin düzenlemesi için hunlarca para ödediği sözde 'arkadaşlarına' baktı hepsi ona merakla neden böyle bir şey için kız arkadaşı dahil kişi başına 300 dolar vererek onunla birlikte saçma bir ayin yapmak istediğini hiç kimse anlayamamıştı .

-Onu anladık ama neden böyle saçma bir şey için bizi buraya topladın ? sadece eski kız arkadaşının acısını çekiyorsun birkaç gün sonra onu unutacaksın bundan emin ol adamım . Ama  para için teşekkürler senin sayende böyle kolay ve boş bir şey yapıp  300 dolar aldım .

Genç adam gözleri devirerek arkadaşına yanıt verdi

+Sırf kız arkadaşımı aldattığım için mi evimde şeytan görüyorum mark ?

- Ve evinde gördüğün şeytanları atmak için şeytan ayini yaparak mı atacaksın jhonny choo kusura bakma ama bu şu ana kadar benimle önceden sevgili olmamaktan sonra yaptığın en büyük aptallık ' Bunu yaparak evine daha çok şeytan çekersin tatlım neden o evi satıp bana taşınmıyorsun böylece her gün seni görüp öpebilirim tatlım he ne dersin balımmm ?

-Sarışın sürtük ilk kez doğru bir şey söyledi

Diye araya girdi sadece aldığı para ile ilgilenen genç .

-SARIŞIN SÜRTÜK MÜ ? PARDON DUYAMADIM !?

Diye atıldı sarşın kız

-Yalan mı angelina ? Söylesene jhonn senin kaçıncı sevgilin ? Hem ayrıca onu kendin de bulmadın yalnızca eski arkadaşın y/n 'i kullandın

-NE DİYORSUN SEN LAN !

-Geçen gün y/n in sosyal medya hesabı ile karşılaştım jhonn ile eskiden sevgiliymiş ve sen bunu biliyordun istediğin şey y/n'i sinirden kurdurtup jhonn 'u elde etmek değil mi? bunun içinse grupça içmeye gittiğimiz gün y/n'i jhonn'dan uzaklaştırıp onunla -o zamanlarda- y/n ile beraber kaldığı odada jhonn ile sevişmen yeterli oldu .

YANDERE! Zalgo x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin