¹·

551 27 7
                                    

FB Milliler WhatsApp Grubu

İsmail
Beyler Ardamız yakında geliyor! (19.07)

İrfan Can
Antrenmanlardan önce toplanalım, çocuğun yüzünü doğru düzgün görmüyoruz kaç aydır.

Samet
Sürpriz mi yapıcaz?

İsmail
Samet bu gurupta Arda da var.

Umut
Ya şöyle güzel bi kebap keyfi yapalım mı abi?

İsmail
Çocuk lezzetli yemeklere hasret kalmıştır Madrid köşelerinde.

İrfan Can
Yazık yavruma :D

İsmail
Ayarlarız bişeyler Arda gelsin de.

Arda
Abilerim (19.15)

Arda
Bakıyorum çok özlemişsiniz beni:) (19.15)

Arda
Haftaya oradayım inşallah. (19.15)

Genç adam telefonuna ardı ardına gelen bildirim seslerini merak edip baktı. Takımının, milli olan arkadaşlarının olduğu grupta ne konuşulduğunu görünce şaşırmamıştı. Zaten onun burada olacağını biliyordu.

İstemsizce oturduğu yerde kıpırdanıp telefonunu kapattı. Şuan evinin bahçesinde kız arkadaşıyla beraber içeceklerini yudumlarken aklına gelenler onu rahatsız etmişti.

Ağustos 2022

Çift antrenmanlı günlerden birini daha geride bırakmak üzerelerdi. Ferdi duş aldıktan sonra aynanın karşısında kıvırcık saçlarını kuruluyordu. Üzerinde sadece beline bağladığı havlu vardı. Eline bulaştırdığı kremi saçlarına sürerken tek düşündüğü evine gidip yorgunluğunu atmaktı.

Aynadaki yansımadan genç arkadaşının arkasında belirdiğini görse de kendisinde konuşacak takati bulamadı, genç çocuk ise olduğu yerde durdu ve gözlerini üstünde gezdirdi. Ferdi ilk başta ilgilenmese de genç, uzun sayılabilecek saniyeler boyunca gözlerini onun üstünde gezdirince, giyineceğini alma niyetiyle arkasını döndü.

Yeşil gözlerini odaklandığı bedenden aniden çeken genç çocuk, önce elini ensesine attı. Sonra düşünür gibi oldu. Ferdi o sırada üstünü giyindi ve nihayet aralarındaki sessizliği bozdu.

"On numara oldun."

Onun antremandaki çabasına atıfta bulunmasının ardından Arda rahatlamış bir ifadeyle mırıldanarak onu onayladı.

♡♡

Epey yakın oldukları arkadaşlık ilişkilerinin ilk garip ânı gelmişti aklına, üstünden bir yıldan fazla zaman geçmişti. O zaman hissetmişti bunu, aralarındaki dostluğun farklı bir boyuta geçeceğini hissetmişti fakat adlandıramamıştı. Nerden aklına gelmişti şimdi?

Genç adam disiplinli yaşamının düzenini bozmadan her gece yattığı saatte yine yatağına girdi. Normalde kafasını koyduğunda çok geçmeden uykuya dalan biriydi ama bu gece zihnine tekrar akın eden anılarından kurtulması onun için oldukça güç oldu.

♡♡

༺•°𝙛𝙚𝙧𝙙𝙞 × 𝙖𝙧𝙙𝙖°•༻

AAAAAAAAAAA!!!
Bu kurgu için aşırı heyecanlıyım.

Nasıl başladı sizce? ♡♡

series of mistakes 𝙛𝙚𝙧𝙙𝙞×𝙖𝙧𝙙𝙖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin