⁴·

213 18 3
                                    

Milli aradan sonra bir günlük dinlenme süresi vardı. Hoş, Ferdi en çok efor sarf edenlerden biri olmasına rağmen çoğunlukla dinç bir yapıya sahipti. Gelişmiş ve profesyonel, genç bir sporcu olarak üç günde bir maça çıkabilecek seviyeye gelmişti.

Gününü ailesinin evinde geçiren Ferdi, onlardan ayrılmak istemese de akşam yanlarından ayrıldı.

Kız arkadaşı bu gece bir partiye davetli olduklarını söylemişti. Arkadaşının doğum günüydü. Ferdi onu kırmamak için "Tamam." demişti. Zaten son zamanlarda hep onun kırılmaması için, gönlünü hoş tutmak için bir şeyler yapıyordu.

İlişkileri kesinlikle ilk başlarda çok sağlıklıydı ama son zamanlarda Ferdi sürekli kendinden feragat ederek yürütmeye çalışıyordu. Çünkü onunla bir daha asla arasını bozmak istemiyordu. Araları açıkken ona ne kadar düşkün olduğunu bir kere daha anlamıştı. Sera'ya çok alışmıştı. Onu seviyordu?

Akşam olduğunda Sera'yı da alıp partinin düzenlendiği kulübe gittiler. İçeri girdiklerinde kulübün sahibi Ferdi'yi selamladı, keyifli vakitler dileyip yanlarından ayrıldı.

Ferdi hiçbir ayrıcalık talep etmese de kendi istekleriyle ona ilgili davranıyorlardı. Bu tür ego tatminleri Sera'nın hoşuna giderdi. Ferdi de bunu çok iyi biliyordu.

Tahmin ettiği gibi özel ama abuk sabuk tiplerle dolu, kalabalık bir kutlama vardı. Bu gece için kiralanan bölüm şaşalı süslemeler ve ışıklandırma ile hazırlanmıştı.

Ferdi, Sera ile arkadaşına selam verdikten sonra bir köşeye oturdu. Olabildiğince uzak bir köşeye. Garsonun ikram ettiği kadehten bir yudum aldı. Biraz kafa dağıtmazsa bu gece çok uzun geçecek gibi görünüyordu. İnsanlar çalan şarkılara eşlik edip dans ederken Ferdi oturduğu yerden Sera'yı izliyordu.

Dakikalar geçtikçe bir kadeh iki oldu. Önünde duran üçüncüye başlamakta tereddüt ediyordu. Ne olacaktı sanki? Çok sert olmayan hafif şeyler içiyordu. Zaten yarın akşam saatlerinde antrenmanı vardı, etkilenmezdi.

O kendi kendini kandırırken arkada çalan şarkı ilişti kulağına. Bu tanıdık melodi... İçi titredi.

Hani öyle şarkılar vardır ya, sizi alıp duygulara boğar, geçmişe götürür, acımasızca hatırlatır.

Ocak 2023

Işıklı ortamda yansıyan yeşil hâreleri, Ferdi'ye göre yeşilin en güzel tonuydu.

Sabit durmadığı için iki de bir eliyle yana attığı kumral saçları, onlara dokunması için savruluyordu sanki.

Bir saattir dümdüz bir çizgi şeklinde duran dudakları Ferdi'nin adını mı sayıklıyordu?

O çekici boynunu öpmesi için önünde ne engel vardı?

Göz kapaklarını ağır ağır indirip kaldırdı. Genç çocuk gözünde bir anlığına bulanıklaşıp kaymıştı. Elindeki bardağı masaya bıraktı, kendini frenlemenin vakti gelip geçmişti bile.

Yanındaki çocuğa usulca sokuldu. Arda bir süredir bulunduğu ortamda rahatsız şekilde oturduğundan mayışmıştı. Neye uğradığını şaşırır şekilde Ferdi'ye baktı.

Ferdi ellerini çocuğun boynuna yerleştirip gözlerine baktı.

Arda yutkundu. "İ-iyi misin?"

Ferdi gevşek bir gülüşle karşılık verdi. "Benim iyiliğimi mi düşünüyorsun?" Bir elini göğsüne indirdi, ittirerek onu arkasına yasladı.

series of mistakes 𝙛𝙚𝙧𝙙𝙞×𝙖𝙧𝙙𝙖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin