7

207 16 12
                                    

- თუ გინდა გავჩერდები. - შესთავაზა ნიკოლიმ და ქერა თმაზე ხელი გადაუსვა.

- არა... მინდა, რომ შემეხო.- ნაზი ხმით სთხოვა მარლენმა.

- კარგი. - ნიკოლის ჩაეღიმა და გოგოს ზურგის დაკოცნა განაგრძო.

მარლენის ზურგზე პატარა მონაკვეთიც კი არ დარჩენილა, სადაც ნიკოლის ტუჩები და ენა არ შეხებია.

ნიკოლიმ როგორც კი კოცნა დაასრულა შავი ხალათი ზურგზე მოაფარა და საწოლზე ჩამოჯდა.
მარლენიც წამოდგა და გოგოს წინ მუხლებზე დადგა.

- დაასრულე? - გაკვირვებული ხმით ჰკითხა ქერამ.

- მეტი გინდა ქალბატონო? - ცალყბად ჩაიცინა ნიკოლიმ.

- ნიკოლ, გთხოვ... იქნებ შემდეგში შანსი აღარ მოგვეცეს. - მარლენმა ლოყებზე ხელისგულები დაადო და თვალები აუცრემლიანდა.

- ნუ ღელავ. ორ კვირაში აქედან ერთად გავიქცევით. - დაამშვიდა ხუჭუჭამ.

- რა? როგორ?

- ორ კვირაში 18 წლის ვხდები და სხვა ფსიქიატრიულში გადაყვანისას უნდა გავიქცეთ. ყველაფერში დანიელი დაგვეხმარება.

- დანიელი?? მას როგორ უნდა ენდო? აქ მუშაობს. - გაიკვირვა მარლენმა.

- ყველაფერს მერე მოგიყვები. ეხლა დრო არ დავკარგოთ. - თვალი ჩაუკრა ნიკოლიმ და ტუჩებში ეცა. 

საწოლზე ფრთხილად დააწვინა, თვითონ კი მის წემოდან მოექცა და ესე განაგრძო ვნებიანი კოცნა. ხალათი მის სხეულს მთლიანად მოაშორა და ოთახის კუთხეში მოისროლა. სველი ტუჩებით კისერი, ლავიწები და მკერდი დაუკოცნა. კერტები მოუწოვა, ნაზად უკბინა და კოცნით ქვემოთაც ჩავიდა. ფეხები გაუშალა და თავი ჩახარა. 

მარლენი მოსალოდნელი სიამოვნებისგან უკვე კანკალებდა და ჩქარა სუთქავდა. თავი ბალიშზე დადო და თვალები დახუჭა, რა დროსაც ვაგინაზე ნიკოლის ცხელი ენის შეხება იგრძნო და სექსუალურად ამოიკვნესა. ნიკოლი ორგანზე ენას ნაზად დაუტარებდა, ქერა კი მოურიდებლად კვნესოდა. მარლენმა ხელი ხუჭუჭა თმებში შეუცურა და ოდნავ მისკენ მოქაჩა. ამ მომენტში ნიკოლიმ საშოში ენა შეუსრიალა. ქერათმიანი სიამოვნებისგან კიდევ უფრო ქაჩავდა თმაზე და ამითი ანიშნებდა რომ უფრო  ღრმად იყო საჭირო. ნიკოლი კი ენით ისეთ საოცარ მოძრაობებს აკეთებდა, რომ მარლენი პირს ვერ აჩერებდა და ხმამაღლა კვნესოდა. მის ორგაზმს დიდი ხანი არ დასჭირდა და მალე გაათავა. ნიკოლიმ მისი სითხე პირში დაიგროვა და ჯერ კიდევ აკანკალებულ გოგოს დააჯდა ზემოდან. მის მკერდთან დაიხარა, ბლანტი სითხე ენით კერტებზე გადაუნაწილა და შემდეგ მაქედან ალოკა. 

არასრულწლოვან გოგონათა ფსიქიატრიულიWhere stories live. Discover now